Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Český svět grilování 2

Společnost Groupe Bongrain ve spolupráci s námi navázala na úspěšnou loňskou kampaň Českého světa grilování. I letos jsme tak pro zákazníky prodejen Interspar mohli navrhnout, vyrobit a nainstalovat tematické grilovací prom…

Unikátní display Budvar

Pro Budějovický Budvar jsme navrhli, vyrobili a právě nainstalovali vyjímečné regálové čelo, z něhož si milovníci českobudějovického piva mohou odnést jak plechovky, tak lahve či malé soudky.

Zákazníky hypermarketu TESCO v…

Top Class Shop in Shop Becherovka

Naše nové shop-in-shopy Becherovka zvyšují prodeje na pražském letišti v šesti obchodech Aelia Duty Free.

Nakupující v duty free shopech Aelia na Letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i…

Vánoce bez likéru Baileys? Letos NE, na prodejních plochách ho určitě nepřehlédnete!

Baileys se řadí mezi nejprodávanější likéry vůbec. A právě teď – v tomto svátečním čase – se distributor tohoto oblíbeného irského likéru Stock Plzeň – Božkov rozhodl, že na trh vstoupí s novou vánoční aktivací, která v zahlceném prostoru prodejních ploch jen tak nezapadne.

Originální vystavení bylo zhotoveno v 15 kusech a je umístěno ve vybraných hypermarketech Albert. Aktivaci dominuje střed, na kterém najdete motto „Užijte si sladké Vánoce“, jež celou kampaň provází. Na střed navazuje část se stříškou evokující kavárenské prostředí – zde si spotřebitel může vybrat ze dvou lahodných drinků, které si po zakoupení Baileys může doma namíchat a následně vychutnat.

Nepřehlédnutelná je také kartonová lahev likéru Baileys v nadživotní velikosti ozdobená velkou červenou mašlí pro přiblížení atmosféry svátečních dní. Celé vystavení je zhotoveno z kombinace kartonu a dřeva. Součástí jsou také skutečné dřevěné bedýnky, které byly nastříkány barvami sladěnými s barvami vystavení, sloužící jako dodatečné místo pro vystavení produktů.

Podle dosavadních reakcí se spotřebitele povedlo příjemně překvapit a vzbudit v nich chuť k nákupu tohoto oblíbeného smetanového likéru.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This