Naše loď Captain Morgana vyhrála prestižní Shop! Global Awards
Slavný koráb Captain Morgana, který jsme vyrobili pro společnost Stock Plzeň-Božkov, získal cenu mezinárodní asociace Shop! v soutěži Global Awards. Ze slavnostního vyhlášení, které se konalo v americkém Chicagu, si vezeme ocenění za nejlepší in-store marketingový projekt v silné kategorii alkoholických a tabákových výrobků.
Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019
Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Značka dokázala spotřebitelům neodmyslitelně spojit adventní období a samotné vánoční svátky s tímto dnes již legendárním kolovým nápojem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
To, že emoce výrazně ovlivňují nákupní chování zákazníka v kamenných prodejnách, bylo již mnohokrát dokázáno. Potvrzují to výzkumy a stavějí na tom moderní in-store kampaně po celém světě. Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, byla skvělá příležitost ukázat, co vše v Dagu umějí.
Vystavení míří na širokou veřejnost, a proto můžete jednotlivé POS materiály najít ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace jsou umístěny v Globusu, Makru, Metru, ale také na čerpacích stanicích Benzina.
Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí letos Coca-Cola vsadila na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které jsou také součástí aktivace, vyvolává v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích je atrapa krbové římsy, která je ozdobena vánočními punčochami a malými sněhuláky.
Stojanům a paletovým vystavením dominuje pro Coca-Colu typická červená barva. Samozřejmě nesmí chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. Celou kampaň spojuje motto: Přineste si domů kouzlo Vánoc. „Jedná se o nový typ POS materiálu, který více reflektuje emoce. Dříve jsme mohli vidět POS materiály, jejichž základním prvkem byl např. Santa Claus či kamion. Nyní vytváříme kompletně atmosférické aktivace, které volně navazují na ty, které je možné zhlédnout například i v Americe. Tato POS jsou trendem a v budoucnu je v našich obchodech a prodejnách uvidíme častěji,“ říká Marek Končitík, jednatel společnosti Dago.
Hlavním cílem této sady bylo posílit povědomí o značce Coca-Cola a podpořit její vánoční prodeje. Při výrobě POS materiálů k této kampani použilo Dago výhradně karton s certifikací FSC, která zaručuje, že dřevo pochází z šetrně obhospodařovaných lesů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY