Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný

Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Značka dokázala spotřebitelům neodmyslitelně spojit adventní období a samotné vánoční svátky s tímto dnes již legendárním kolovým nápojem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.

To, že emoce výrazně ovlivňují nákupní chování zákazníka v kamenných prodejnách, bylo již mnohokrát dokázáno. Potvrzují to výzkumy a stavějí na tom moderní in-store kampaně po celém světě. Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, byla skvělá příležitost ukázat, co vše v Dagu umějí.

Vystavení míří na širokou veřejnost, a proto můžete jednotlivé POS materiály najít ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace jsou umístěny v Globusu, Makru, Metru, ale také na čerpacích stanicích Benzina.

Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí letos Coca-Cola vsadila na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které jsou také součástí aktivace, vyvolává v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích je atrapa krbové římsy, která je ozdobena vánočními punčochami a malými sněhuláky.

Stojanům a paletovým vystavením dominuje pro Coca-Colu typická červená barva. Samozřejmě nesmí chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. Celou kampaň spojuje motto: Přineste si domů kouzlo Vánoc. „Jedná se o nový typ POS materiálu, který více reflektuje emoce. Dříve jsme mohli vidět POS materiály, jejichž základním prvkem byl např. Santa Claus či kamion. Nyní vytváříme kompletně atmosférické aktivace, které volně navazují na ty, které je možné zhlédnout například i v Americe. Tato POS jsou trendem a v budoucnu je v našich obchodech a prodejnách uvidíme častěji,“ říká Marek Končitík, jednatel společnosti Dago.

Hlavním cílem této sady bylo posílit povědomí o značce Coca-Cola a podpořit její vánoční prodeje. Při výrobě POS materiálů k této kampani použilo Dago výhradně karton s certifikací FSC, která zaručuje, že dřevo pochází z šetrně obhospodařovaných lesů. 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This