POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný
![Vánoční Coca-Cola vsází na emoce.](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/12/2022-0670-JP_00394337_cc_vanoce22_2paleti_uprava-scaled.jpg)
Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Značka dokázala spotřebitelům neodmyslitelně spojit adventní období a samotné vánoční svátky s tímto dnes již legendárním kolovým nápojem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
To, že emoce výrazně ovlivňují nákupní chování zákazníka v kamenných prodejnách, bylo již mnohokrát dokázáno. Potvrzují to výzkumy a stavějí na tom moderní in-store kampaně po celém světě. Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, byla skvělá příležitost ukázat, co vše v Dagu umějí.
Vystavení míří na širokou veřejnost, a proto můžete jednotlivé POS materiály najít ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace jsou umístěny v Globusu, Makru, Metru, ale také na čerpacích stanicích Benzina.
Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí letos Coca-Cola vsadila na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které jsou také součástí aktivace, vyvolává v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích je atrapa krbové římsy, která je ozdobena vánočními punčochami a malými sněhuláky.
Stojanům a paletovým vystavením dominuje pro Coca-Colu typická červená barva. Samozřejmě nesmí chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. Celou kampaň spojuje motto: Přineste si domů kouzlo Vánoc. „Jedná se o nový typ POS materiálu, který více reflektuje emoce. Dříve jsme mohli vidět POS materiály, jejichž základním prvkem byl např. Santa Claus či kamion. Nyní vytváříme kompletně atmosférické aktivace, které volně navazují na ty, které je možné zhlédnout například i v Americe. Tato POS jsou trendem a v budoucnu je v našich obchodech a prodejnách uvidíme častěji,“ říká Marek Končitík, jednatel společnosti Dago.
Hlavním cílem této sady bylo posílit povědomí o značce Coca-Cola a podpořit její vánoční prodeje. Při výrobě POS materiálů k této kampani použilo Dago výhradně karton s certifikací FSC, která zaručuje, že dřevo pochází z šetrně obhospodařovaných lesů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY