Oslavte Vánoce s unikátní aktivací Pilsner Urquell

Prémiové pivo k Vánocům neodmyslitelně patří. I proto se značka Pilsner Urquell rozhodla vytvořit unikátní sezonní aktivaci s holofanem, kterou v exponovaných vánočních prodejních plochách rozhodně nepřehlédnete.

Dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce jsme uspěli a odnášíme si zlato celkem ze dvou kategorií.

Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný

Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Značka dokázala spotřebitelům neodmyslitelně spojit adventní období a samotné vánoční svátky s tímto dnes již legendárním kolovým nápojem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.

To, že emoce výrazně ovlivňují nákupní chování zákazníka v kamenných prodejnách, bylo již mnohokrát dokázáno. Potvrzují to výzkumy a stavějí na tom moderní in-store kampaně po celém světě. Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, byla skvělá příležitost ukázat, co vše v Dagu umějí.

Vystavení míří na širokou veřejnost, a proto můžete jednotlivé POS materiály najít ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace jsou umístěny v Globusu, Makru, Metru, ale také na čerpacích stanicích Benzina.

Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí letos Coca-Cola vsadila na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které jsou také součástí aktivace, vyvolává v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích je atrapa krbové římsy, která je ozdobena vánočními punčochami a malými sněhuláky.

Stojanům a paletovým vystavením dominuje pro Coca-Colu typická červená barva. Samozřejmě nesmí chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. Celou kampaň spojuje motto: Přineste si domů kouzlo Vánoc. „Jedná se o nový typ POS materiálu, který více reflektuje emoce. Dříve jsme mohli vidět POS materiály, jejichž základním prvkem byl např. Santa Claus či kamion. Nyní vytváříme kompletně atmosférické aktivace, které volně navazují na ty, které je možné zhlédnout například i v Americe. Tato POS jsou trendem a v budoucnu je v našich obchodech a prodejnách uvidíme častěji,“ říká Marek Končitík, jednatel společnosti Dago.

Hlavním cílem této sady bylo posílit povědomí o značce Coca-Cola a podpořit její vánoční prodeje. Při výrobě POS materiálů k této kampani použilo Dago výhradně karton s certifikací FSC, která zaručuje, že dřevo pochází z šetrně obhospodařovaných lesů. 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This