Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Vánoční Coca-Cola vsází na emoce. A dělá dobře, set POS je nepřehlédnutelný

Pro mnoho z nás jsou Vánoce spojeny s Coca-Colou a jejím vánočním kamionem. Značka dokázala spotřebitelům neodmyslitelně spojit adventní období a samotné vánoční svátky s tímto dnes již legendárním kolovým nápojem. Vzbudit emoce na prodejní ploše – a tím v nakupujících posílit zmíněné propojení – byl tedy krásný, ale náročný úkol, kterého se Dago rádo zhostilo.
To, že emoce výrazně ovlivňují nákupní chování zákazníka v kamenných prodejnách, bylo již mnohokrát dokázáno. Potvrzují to výzkumy a stavějí na tom moderní in-store kampaně po celém světě. Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, byla skvělá příležitost ukázat, co vše v Dagu umějí.
Vystavení míří na širokou veřejnost, a proto můžete jednotlivé POS materiály najít ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace jsou umístěny v Globusu, Makru, Metru, ale také na čerpacích stanicích Benzina.
Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí letos Coca-Cola vsadila na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které jsou také součástí aktivace, vyvolává v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích je atrapa krbové římsy, která je ozdobena vánočními punčochami a malými sněhuláky.
Stojanům a paletovým vystavením dominuje pro Coca-Colu typická červená barva. Samozřejmě nesmí chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. Celou kampaň spojuje motto: Přineste si domů kouzlo Vánoc. „Jedná se o nový typ POS materiálu, který více reflektuje emoce. Dříve jsme mohli vidět POS materiály, jejichž základním prvkem byl např. Santa Claus či kamion. Nyní vytváříme kompletně atmosférické aktivace, které volně navazují na ty, které je možné zhlédnout například i v Americe. Tato POS jsou trendem a v budoucnu je v našich obchodech a prodejnách uvidíme častěji,“ říká Marek Končitík, jednatel společnosti Dago.
Hlavním cílem této sady bylo posílit povědomí o značce Coca-Cola a podpořit její vánoční prodeje. Při výrobě POS materiálů k této kampani použilo Dago výhradně karton s certifikací FSC, která zaručuje, že dřevo pochází z šetrně obhospodařovaných lesů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY