Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
![Bozkov Republika Vánoce](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/01/Bozkov-Republika-vánoce.jpg)
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to skutečně náročné období – navrhnout, vyrobit a nainstalovat ta nejlepší vystavení, abychom splnili přání našich klientů, oslovit co nejvíce nakupujících a být vidět v zahlceném prostoru prodejních ploch.
Pro segment alkoholických nápojů jsme vytvořili dvoupaletové vystavení Fernet Stock, které nabízelo všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Shop in shop se v předvánočních časech elegantně usadil nejen v českých, ale i ve slovenských prodejnách Kaufland. Černá forexová konstrukce doplněná o prvky ze zlaté folie je dozdobena velkou zlatou mašlí, která upoutá pozornost již z dálky. Vystavení zákazníky osloví zejména svojí decentností.
Pro společnost Brown-Forman Czechia jsme vytvořili dynamické propojení dvou vizuálně zcela odlišných brandů, Finlandia a Jack Daniels. Vánoční atmosféru jsme navodili LED svícením a dominantním středovým panelem.
Samozřejmě jsme nevynechali ani segment piva, další velmi oblíbenou vánoční nákupní kategorii. Pro Plzeňský Prazdroj Slovensko a jejich vlajkovou značku Pilsner Urquell jsme připravili několik typů vystavení, jimž vévodilo jednopaletí s ikonickou vstupní pivovarskou bránou. Tato kartonová realizace se objevila v TOP 20 Tesco prodejnách a doplnili jsme ji o vánoční světýlka a dárkové mašle na lahvích. Jednodušší provedení mohli zákazníci potkat v 80 prodejnách Kaufland a také na tradičním trhu.
Vánoční vizuál značky Zlatý Bažant jsme rozpracovali pro realizaci, kterou jsme pro docílení té pravé atmosféry stylově doplnili prosvícením vánočního řetězu na stromku a loga značky.
Nezapomněli jsme ani na nealko. Značka Mattoni se objevila v obchodech v našem kartonovém půlpaletí a jednopaletí, které nabízelo zákazníkům nápoje v dostatečné zásobě jak v PET, tak v plechovkách.
A ani HoReCa (on-trade) nezůstala ochuzena o naši práci. Pro společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko jsme nachystali ikonické Santa Clause v životní velikosti, kteří vítali zákazníky při vchodu do vybraných outletů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY