Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to skutečně náročné období – navrhnout, vyrobit a nainstalovat ta nejlepší vystavení, abychom splnili přání našich klientů, oslovit co nejvíce nakupujících a být vidět v zahlceném prostoru prodejních ploch.
Pro segment alkoholických nápojů jsme vytvořili dvoupaletové vystavení Fernet Stock, které nabízelo všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Shop in shop se v předvánočních časech elegantně usadil nejen v českých, ale i ve slovenských prodejnách Kaufland. Černá forexová konstrukce doplněná o prvky ze zlaté folie je dozdobena velkou zlatou mašlí, která upoutá pozornost již z dálky. Vystavení zákazníky osloví zejména svojí decentností.
Pro společnost Brown-Forman Czechia jsme vytvořili dynamické propojení dvou vizuálně zcela odlišných brandů, Finlandia a Jack Daniels. Vánoční atmosféru jsme navodili LED svícením a dominantním středovým panelem.
Samozřejmě jsme nevynechali ani segment piva, další velmi oblíbenou vánoční nákupní kategorii. Pro Plzeňský Prazdroj Slovensko a jejich vlajkovou značku Pilsner Urquell jsme připravili několik typů vystavení, jimž vévodilo jednopaletí s ikonickou vstupní pivovarskou bránou. Tato kartonová realizace se objevila v TOP 20 Tesco prodejnách a doplnili jsme ji o vánoční světýlka a dárkové mašle na lahvích. Jednodušší provedení mohli zákazníci potkat v 80 prodejnách Kaufland a také na tradičním trhu.
Vánoční vizuál značky Zlatý Bažant jsme rozpracovali pro realizaci, kterou jsme pro docílení té pravé atmosféry stylově doplnili prosvícením vánočního řetězu na stromku a loga značky.
Nezapomněli jsme ani na nealko. Značka Mattoni se objevila v obchodech v našem kartonovém půlpaletí a jednopaletí, které nabízelo zákazníkům nápoje v dostatečné zásobě jak v PET, tak v plechovkách.
A ani HoReCa (on-trade) nezůstala ochuzena o naši práci. Pro společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko jsme nachystali ikonické Santa Clause v životní velikosti, kteří vítali zákazníky při vchodu do vybraných outletů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY