DAGO vítězí s projektem L’Oréal Virtuální zrcadlo i na mezinárodní scéně
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další velký úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025, konkrétně v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent. Ocenění...
Hravá paletová vystavení z dílny Daga lákaly k soutěžení nakupující na Slovensku
Nepřehlédnutelná Fanta s mottem Hraj s barvou, s jakou chceš DAGO společně s oblíbenou značkou Fanta vneslo do obchodů nejen osvěžující chuť, ale i hravý zážitek! Barevná shop-in-shop vystavení vybízely zákazníky nejen k nákupu, ale především k zapojení do soutěže o...
DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Přirozená síla minerálů v moderním pojetí Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná...
Unikátní POP médium nabízí zážitek ve stylu tradičního sudu
Česká rodinná firma JIP východočeská a.s. provozuje v Brně na Pražákově ulici prodejnu, jež je na tuzemské poměry raritní. Na prodejní ploše o rozloze 6000 m2 je samozřejmostí nabídka z 19 500 položek potravin i nápojů, od těch klasických, přes bio a farmářské...
POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?

Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. Nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách a oslovit co největší počet nakupujících?
Už od podzimu jsme se v Dagu na předvánoční čas pilně připravovali. Výsledkem byla celá řada nepřehlédnutelných vánočních vystavení, která měla za úkol jediné – zvýšit povědomí o značce a aktivně podpořit prodeje našich klientů.
Coca-Cola
Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, pro nás byla skvělá příležitost. Vystavení mířilo na širokou veřejnost, a proto bylo možné najít jednotlivé POS materiály ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace byly umístěny v prodejnách Globus, Makro a Metro, ale také na čerpacích stanicích Benzina.
Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí pro loňskou vánoční sezonu vsadila Coca-Cola na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které byly také součástí aktivace, vyvolával v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích byla atrapa krbové římsy ozdobená vánočními punčochami a malými sněhuláky. Stojanům a paletovým vystavením dominovala pro Coca-Colu typická červená barva a nesměl chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. A že se vystavení povedlo, potvrzují i slova chvály ze zahraničí.
Božkov Republica
I pro uplynulé Vánoce jsme pro společnost Stock Spirits Group vytvořili dvoupaletové vystavení prezentující všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Při návrhu shop in shopu jsme opět vsadili na decentní, ale oku lahodící kombinaci hnědé a zlaté. Vystavení je zhotoveno z kartonu a koplastu. Tato aktivace se navíc může pochlubit úspěchem – v soutěži POP STAR měsíce listopadu získala krásné druhé místo.
Pilsner Urquell
Již několikátá spolupráce se značkou Pilsner Urquell se opět vydařila. Pivní segment během vánočního období citelně posiluje, a proto jsme se rozhodli vytvořit unikátní sezonní aktivaci, na které nesměla chybět pro brand typická plzeňská Jubilejní brána. Unikátním prvkem byl holofan, na kterém byl promítán vánoční spot Pilsner Urquell.
Baileys
Předvánoční čas byl měl být, kromě shonu, také příležitostí se odměnit oddechem a spojit ho s vychutnáním si oblíbeného krémového likéru Baileys. Originální vánoční aktivace oblíbeného tohoto likéru evokovala kavárenské prostředí a nabízela hned dva lahodné recepty na vánoční drinky. Doplněna byla o skutečné prvky – dřevěné bedýnky v příjemných pastelových barvách, které sloužily jako dodatečné místo pro vystavení všech produktů značky Baileys.
Zlatý Bažant
Ne vždy se Štědrý den vyvede přesně podle našich představ. Na to poukazovala kampaň Zlatého Bažanta, jejíž motto znělo: „Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to.“ Aktivace byla určena výhradně pro slovenský trh a pro její realizaci byla použita zlatá fólie. Vystavení zdobily LED diody, které se vlepovaly přímo do bočního stromku při kompletaci tohoto dílu. Zajímavostí bylo, že se všechny musely hned rozsvítit, protože po slepení tohoto dílu k nim již nebyl přístup.
Becherovka
Pojďte se přemístit z prodejních ploch na pražské letiště. Zde bylo k vidění rebrandované vystavení, které jsme připravili pro značku Becherovka. Shop in shop byl plný milých prvků, které kolemjdoucí zvaly k jeho návštěvě. Nesměl chybět ani recept na míchaný vánoční punč z tohoto bylinného likéru.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY