Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?

Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. Nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách a oslovit co největší počet nakupujících?

Už od podzimu jsme se v Dagu na předvánoční čas pilně připravovali. Výsledkem byla celá řada nepřehlédnutelných vánočních vystavení, která měla za úkol jediné – zvýšit povědomí o značce a aktivně podpořit prodeje našich klientů.

Coca-Cola

Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, pro nás byla skvělá příležitost. Vystavení mířilo na širokou veřejnost, a proto bylo možné najít jednotlivé POS materiály ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace byly umístěny v prodejnách Globus, Makro a Metro, ale také na čerpacích stanicích Benzina.

Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí pro loňskou vánoční sezonu vsadila Coca-Cola na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které byly také součástí aktivace, vyvolával v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích byla atrapa krbové římsy ozdobená vánočními punčochami a malými sněhuláky. Stojanům a paletovým vystavením dominovala pro Coca-Colu typická červená barva a nesměl chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. A že se vystavení povedlo, potvrzují i slova chvály ze zahraničí.

Božkov Republica

I pro uplynulé Vánoce jsme pro společnost Stock Spirits Group vytvořili dvoupaletové vystavení prezentující všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Při návrhu shop in shopu jsme opět vsadili na decentní, ale oku lahodící kombinaci hnědé a zlaté. Vystavení je zhotoveno z kartonu a koplastu. Tato aktivace se navíc může pochlubit úspěchem – v soutěži POP STAR měsíce listopadu získala krásné druhé místo.

Pilsner Urquell

Již několikátá spolupráce se značkou Pilsner Urquell se opět vydařila. Pivní segment během vánočního období citelně posiluje, a proto jsme se rozhodli vytvořit unikátní sezonní aktivaci, na které nesměla chybět pro brand typická plzeňská Jubilejní brána. Unikátním prvkem byl holofan, na kterém byl promítán vánoční spot Pilsner Urquell.

Baileys

Předvánoční čas byl měl být, kromě shonu, také příležitostí se odměnit oddechem a spojit ho s vychutnáním si oblíbeného krémového likéru Baileys. Originální vánoční aktivace oblíbeného tohoto likéru evokovala kavárenské prostředí a nabízela hned dva lahodné recepty na vánoční drinky. Doplněna byla o skutečné prvky – dřevěné bedýnky v příjemných pastelových barvách, které sloužily jako dodatečné místo pro vystavení všech produktů značky Baileys.

Zlatý Bažant

Ne vždy se Štědrý den vyvede přesně podle našich představ. Na to poukazovala kampaň Zlatého Bažanta, jejíž motto znělo: „Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to.“ Aktivace byla určena výhradně pro slovenský trh a pro její realizaci byla použita zlatá fólie. Vystavení zdobily LED diody, které se vlepovaly přímo do bočního stromku při kompletaci tohoto dílu. Zajímavostí bylo, že se všechny musely hned rozsvítit, protože po slepení tohoto dílu k nim již nebyl přístup.

Becherovka

Pojďte se přemístit z prodejních ploch na pražské letiště. Zde bylo k vidění rebrandované vystavení, které jsme připravili pro značku Becherovka. Shop in shop byl plný milých prvků, které kolemjdoucí zvaly k jeho návštěvě. Nesměl chybět ani recept na míchaný vánoční punč z tohoto bylinného likéru.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This