Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Analogové realizace opět předmětem zájmu
Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.
Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…
Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita
Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…
Metaxa v retailu rozvíjí značku
Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…
POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále
Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…
BIG SHOCK! dakarský adrenalin
Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…
Remodelling Nestlé podnikové prodejny
Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…
Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje
Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.
Tato v našem oboru uniká…
Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze
Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…
Vánoční zpestření z Pinterestu
Jak si někteří designéři představují vánoční POS materiály.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na « Nejnovější«...10...1314151617...20...»» Nejstarší
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?

Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. Nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách a oslovit co největší počet nakupujících?
Už od podzimu jsme se v Dagu na předvánoční čas pilně připravovali. Výsledkem byla celá řada nepřehlédnutelných vánočních vystavení, která měla za úkol jediné – zvýšit povědomí o značce a aktivně podpořit prodeje našich klientů.
Coca-Cola
Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, pro nás byla skvělá příležitost. Vystavení mířilo na širokou veřejnost, a proto bylo možné najít jednotlivé POS materiály ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace byly umístěny v prodejnách Globus, Makro a Metro, ale také na čerpacích stanicích Benzina.
Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí pro loňskou vánoční sezonu vsadila Coca-Cola na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které byly také součástí aktivace, vyvolával v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích byla atrapa krbové římsy ozdobená vánočními punčochami a malými sněhuláky. Stojanům a paletovým vystavením dominovala pro Coca-Colu typická červená barva a nesměl chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. A že se vystavení povedlo, potvrzují i slova chvály ze zahraničí.
Božkov Republica
I pro uplynulé Vánoce jsme pro společnost Stock Spirits Group vytvořili dvoupaletové vystavení prezentující všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Při návrhu shop in shopu jsme opět vsadili na decentní, ale oku lahodící kombinaci hnědé a zlaté. Vystavení je zhotoveno z kartonu a koplastu. Tato aktivace se navíc může pochlubit úspěchem – v soutěži POP STAR měsíce listopadu získala krásné druhé místo.
Pilsner Urquell
Již několikátá spolupráce se značkou Pilsner Urquell se opět vydařila. Pivní segment během vánočního období citelně posiluje, a proto jsme se rozhodli vytvořit unikátní sezonní aktivaci, na které nesměla chybět pro brand typická plzeňská Jubilejní brána. Unikátním prvkem byl holofan, na kterém byl promítán vánoční spot Pilsner Urquell.
Baileys
Předvánoční čas byl měl být, kromě shonu, také příležitostí se odměnit oddechem a spojit ho s vychutnáním si oblíbeného krémového likéru Baileys. Originální vánoční aktivace oblíbeného tohoto likéru evokovala kavárenské prostředí a nabízela hned dva lahodné recepty na vánoční drinky. Doplněna byla o skutečné prvky – dřevěné bedýnky v příjemných pastelových barvách, které sloužily jako dodatečné místo pro vystavení všech produktů značky Baileys.
Zlatý Bažant
Ne vždy se Štědrý den vyvede přesně podle našich představ. Na to poukazovala kampaň Zlatého Bažanta, jejíž motto znělo: „Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to.“ Aktivace byla určena výhradně pro slovenský trh a pro její realizaci byla použita zlatá fólie. Vystavení zdobily LED diody, které se vlepovaly přímo do bočního stromku při kompletaci tohoto dílu. Zajímavostí bylo, že se všechny musely hned rozsvítit, protože po slepení tohoto dílu k nim již nebyl přístup.
Becherovka
Pojďte se přemístit z prodejních ploch na pražské letiště. Zde bylo k vidění rebrandované vystavení, které jsme připravili pro značku Becherovka. Shop in shop byl plný milých prvků, které kolemjdoucí zvaly k jeho návštěvě. Nesměl chybět ani recept na míchaný vánoční punč z tohoto bylinného likéru.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY