Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě

Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...

Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa

Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...

Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023

Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...

Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023

V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...

Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola

Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.

Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?

Vždy před Vánoci mají obchodníci co dělat, aby stačili doplňovat vystavené zboží. Nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách a oslovit co největší počet nakupujících?

Už od podzimu jsme se v Dagu na předvánoční čas pilně připravovali. Výsledkem byla celá řada nepřehlédnutelných vánočních vystavení, která měla za úkol jediné – zvýšit povědomí o značce a aktivně podpořit prodeje našich klientů.

Coca-Cola

Vytvořit sezonní vystavení pro značku Coca-Cola, která je díky svému dlouholetému komunikačnímu prvku, vánočnímu kamionu, s Vánoci úzce spjata, pro nás byla skvělá příležitost. Vystavení mířilo na širokou veřejnost, a proto bylo možné najít jednotlivé POS materiály ve velkých hypermarketech po celé České a Slovenské republice, kde mají příležitost zasáhnout různorodou směsici spotřebitelů. Aktivace byly umístěny v prodejnách Globus, Makro a Metro, ale také na čerpacích stanicích Benzina.

Při realizaci čtyřpaletí a dvoupaletí pro loňskou vánoční sezonu vsadila Coca-Cola na nový prvek v podobě světelného soba, který na prodejních plochách vystřídal již zmíněný kamion. Sob v kombinaci se světelnými lemy, které byly také součástí aktivace, vyvolával v nakupujících vánoční atmosféru. Dalším přitažlivým prvkem na těchto paletových aktivacích byla atrapa krbové římsy ozdobená vánočními punčochami a malými sněhuláky. Stojanům a paletovým vystavením dominovala pro Coca-Colu typická červená barva a nesměl chybět ani Santa Claus a motiv vánočního stromečku. A že se vystavení povedlo, potvrzují i slova chvály ze zahraničí.

Božkov Republica

I pro uplynulé Vánoce jsme pro společnost Stock Spirits Group vytvořili dvoupaletové vystavení prezentující všechny rumy a rumové likéry z rodiny Božkov Republica. Při návrhu shop in shopu jsme opět vsadili na decentní, ale oku lahodící kombinaci hnědé a zlaté. Vystavení je zhotoveno z kartonu a koplastu. Tato aktivace se navíc může pochlubit úspěchem – v soutěži POP STAR měsíce listopadu získala krásné druhé místo.

Pilsner Urquell

Již několikátá spolupráce se značkou Pilsner Urquell se opět vydařila. Pivní segment během vánočního období citelně posiluje, a proto jsme se rozhodli vytvořit unikátní sezonní aktivaci, na které nesměla chybět pro brand typická plzeňská Jubilejní brána. Unikátním prvkem byl holofan, na kterém byl promítán vánoční spot Pilsner Urquell.

Baileys

Předvánoční čas byl měl být, kromě shonu, také příležitostí se odměnit oddechem a spojit ho s vychutnáním si oblíbeného krémového likéru Baileys. Originální vánoční aktivace oblíbeného tohoto likéru evokovala kavárenské prostředí a nabízela hned dva lahodné recepty na vánoční drinky. Doplněna byla o skutečné prvky – dřevěné bedýnky v příjemných pastelových barvách, které sloužily jako dodatečné místo pro vystavení všech produktů značky Baileys.

Zlatý Bažant

Ne vždy se Štědrý den vyvede přesně podle našich představ. Na to poukazovala kampaň Zlatého Bažanta, jejíž motto znělo: „Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to.“ Aktivace byla určena výhradně pro slovenský trh a pro její realizaci byla použita zlatá fólie. Vystavení zdobily LED diody, které se vlepovaly přímo do bočního stromku při kompletaci tohoto dílu. Zajímavostí bylo, že se všechny musely hned rozsvítit, protože po slepení tohoto dílu k nim již nebyl přístup.

Becherovka

Pojďte se přemístit z prodejních ploch na pražské letiště. Zde bylo k vidění rebrandované vystavení, které jsme připravili pro značku Becherovka. Shop in shop byl plný milých prvků, které kolemjdoucí zvaly k jeho návštěvě. Nesměl chybět ani recept na míchaný vánoční punč z tohoto bylinného likéru.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This