Realizace konceptu vystavení Marvel & Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádala něco výjimečného. K soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení.
Hisense shop in shopy
Společnost Hisense group ve spolupráci s komunikační agenturou Dago připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
Radegast zasáhne lidské smysly
Ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj a pivem Radegast jsme připravili pro nakupující zážitek. V rámci setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků, které v obchodě přitáhly pozornost.
Purina pro domácí mazlíčky
Brněnskou prodejnu společnosti Mall.cz od září 2021 zdobí unikátní shop in shop, který ocení hlavně majitelé domácích mazlíčků. Vystavení pro značku krmiv Purina jsme opticky rozdělili na dvě tematické sekce. V první části, které dominuje silueta psa a dřevěná bouda, naleznete krmiva a pochoutky pro psy. Druhou část s kočičími produkty bezpečně poznáte dle skutečného škrabadla, které funguje nejen jako dekorace, ale také jako prodejní prostor.
Jak voní Fernet Stock?
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme zhotovili shop in shop sloužící k propagaci oblíbeného bylinného likéru Fernet Stock. Celému vystavení dominuje nepřehlédnutelná maketa lahve, která upoutá pozornost již z dálky. Stylovým doplňkem je jutový pytel se třemi druhy sušených bylin, jenž se používají při výrobě likéru. Pronikavá vůně bylinek tak zpříjemňuje zákazníkům nákup, ale také upozorňuje na přírodní složení Fernetu Stock.
Dětský koutek Pampers
Dvoupatrová prodejna drogerie Rossmann na pražském Andělu se může chlubit originálním dětským koutkem z dílny Dago. Dětský koutek vznikl ve spolupráci se značkou Pampers, která patří mezi významné stálice na českém trhu. Spojením těchto značek vzniklo atraktivní prostředí pro děti, ve kterém si užijí mnoho zábavy, zatímco se rodiče mohou věnovat nakupování. Jak takový dětský ráj vypadá, můžete vidět v našem videu.
MORA shop in shopy
Společnost Hisense group ve spolupráci s komunikační agenturou Dago připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
Nový Oral B kartáček
Nový Oral B kartáček řady iO si zasloužil vývoj nejen u světové špičky s dentální hygienou Procter & Gamble, ale také velkou pozornost při výrobě POS materiálů s ním spojených. Podívejte se na krátké video tohoto vystavení, kterému dominuje velká maketa tohoto moderního přístroje k zubní hygieně a které jsme od výroby po instalaci kompletně zhotovili v Dagu.
Karlovarská Becherovka
Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.
Jägermeister s hologramem
Paletový ostrov Jägermeister spojuje různé druhy světelných efektů, materiálů a tvarů. Kromě všudypřítomných jelenů – charakteristických zvířat značky – nelze přehlédnout přitažlivý prvek, kterým je holografická animace. Toto unikátní, u nás pravděpodobně první, POP médium dokazuje, že různorodost jednotlivých elementů dokáže vytvořit originální harmonický komplex. Tím vyčnívá mezi ostatními regály a v kupujících zanechá silnou emoční stopu ve prospěch značky.
Loď Captain Morgana
Námořnicky stylizovaným vystavením jsme podpořili budování značky Captain Morgan přímo v místě prodeje. Kapitánova loď přiváží zákazníkům kompletní portfolio značky. Vizuálně zaujme speciálně opracované dřevo, pulzující červené osvětlení a kapitánova postava, která vystavení dominuje. Velikost regálu a jeho poutavý vzhled se dobře uplatní v době, kdy řetězce nedávají mnoho prostoru k budování značky.
Budvar a Kofola: přeměna kategorie nealko a piva v prodejně Terno České Budějovice
Budvar a Kofola se spojily v projektu předělání kategorie piv a nealko nápojů v českobudějovickém Ternu. Cílem bylo zlepšit nákupní prostředí a orientaci zákazníka. Projektu předcházel roční marketingový výzkum s cílem zjistit podrobnosti o chování spotřebitelů v kategorii a jejich preference ohledně vizuální podoby prostředí. Výsledkem je využití designově neutrálního dřevěného dekoru na stávajících regálech, prémiová regálová čela nebo oživení horní části regálů prosvětlenými vizuály.
Dvoupaletové vystavení Republika
Pro POPAI Central Europe naši kolegové představili dvoupaletové vystavení, které jsme připravili pro dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodku z cukrové třtiny. Vše dokreslují a oživují reálné prvky jako světla či cukrová třtina. Toto vystavení se stalo vítězem v kategorii Alkoholické nápoje, tabák POPAI AWARDS 2020. Podívejte se, jak celé vystavení vzniklo.
Firemní prodejna Nestlé
Kompletním remodelingem firemní prodejny v sídle Nestlé jsme se snažili splnit přání klienta přehledně, efektivně a esteticky prezentovat jeho kompletní nabídku produktů. Cílem také bylo, aby prodejna působila dostatečně reprezentativně, zároveň však neutrálně se záměrem sjednotit prezentaci sortimentních kategorií a nechat vyniknout samotné výrobky. Kombinace dřeva a lamina interiér prosvětluje a zároveň působí útulně a čistě. Pozornost byla věnována také navigaci a orientaci zákazníka.
Balená voda Natura
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Mobilní bar Captain Morgan
Captain Morgan od podzimu brázdí vody českých eventů s novou lodí z naší produkce. Hlavní úkol v podobě zvyšování povědomí o značce plní dobře, jsme na ni pyšní. Potkáte ji i teď v zimě. Dejte si horký drink ve vašem oblíbeném zimním středisku nebo u nákupního centra!
Uspěli jsme v Global Popai Awards
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Awards. Společně s naším váženým klientem Mondelez se nám v soutěži podařilo zvítězit s interaktivním regálovým čelem Milka v kategorii Food, Grocery & Convenience permanent. Jedná se zároveň o první český projekt, kterému se v POPAI Global Awards podařilo uspět. Tato realizace již dříve získala tři ocenění v českém národním kole POPAI CE Awards a díky tomu dostala šanci se účastnit i nejvyššího světového kola soutěže. Zároveň byl tento týden porotou nominovaný mezi potenciální vítěze kategorie evropské soutěže POPAI Awards Paris.
P.O.P. aplikace od DAGO v letňanském Tescu
Letňanské Tesco je lepším místem prodeje i díky P.O.P. aplikacím, na nichž se podílelo DAGO. Například díky regálovému čelu Milka a Tassimo, regálovému oknu Millicano a dekoracím regálů Milka, Brumík, Zlaté a Millicano.
Náš Milka Endcup na ČT24
In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a Miroslav Černý, Marketing manager Tesca.
Shop-in-shop Becherovky od DAGO na letišti Václava Havla
Nakupující v duty free shopech Aelia na letišti Václava Havla mají možnost si s sebou na poslední chvíli přibalit i něco typicky českého. A díky imageovým shop-in-shopům od DAGO to jsou častěji lahve karlovarské Becherovky!
Futuristická POP prezentace Samsung
Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského roku na český a slovenský trh novou prémiovou řadu chladniček a praček.
JoJo v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě plynulých přechodů barev je čelo zajímavé také zpracováním.
Nescafé Dolce Gusto POP UP OC Nový Smíchov
Originální pop-up store Nescafé Dolce Gusto umožňuje zákazníkům namixovat vlastní kolekci kapslí dle vlastní chuti. Přímo na místě mohou vybírat ze 17 druhů kávy a dalších nápojů Nescafé Dolce Gusto a prohlédnout či vyzkoušet stávající portfolio kávovarů včetně novinek s dotykovým ovládáním. Samotná instalace unikátního stánku trvala naši kolegům jednu jedinou noc.
Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze chlubí recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a využití materiálů vyznačuje stimulací interakce zákazníka s vystaveným produktem. Společnost DAGO, autor vystavení, využila mechaniku, kdy je uchopení kartáčku doprovázeno rozšířenou realitou prostřednictvím produktového spotu a zobrazením aktuálního hodnocení zákazníků z webových stránek Alza.
Regálové čelo pro bonbóny M&M´s od DAGO
Regálové čelo pro bonbóny M&M´s zaujme nakupující jak vizuálně, tak i pohybem. Sladkosti totiž v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí jednotlivých zákazníků.
HP Omen láká v Alze na adrenalinový zážitek
Řada herních produktů od Hewlett Packard nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Temperamentní provedení využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace černé a červené barvy dotváří atmosféru výzvy, která hráče ponouká usednout do sportovní sedačky k monitoru.
Pro koho například pracujeme
Ocenění
Od roku 2004 se pravidelně účastníme oborových soutěží, jako jsou POPAI Awards, Hvězda 3D Reklamy a Duhový paprsek. Každý rok jsme získali několik ocenění v různých kategoriích.