Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty

Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a jedno bronzové.
Nejvyšší, tedy zlaté, jsme vyhráli v kategorii Food – Floor Display za stojan realizovaný pro výrobce superprémiového krmiva pro psy Carnilove, akcentující návrat k přírodě a divokosti.

Stříbrné místo v segmentu Food – Shelf Decoration získalo regálové čelo bonbonů JOJO. Atraktivní a interaktivní provedení s lákavým barevným vírem ovládaným pohybovými senzory. Tento efekt byl docílen pomocí tubusu a plynulých barevných přechodů vytvořených unikátně naprogramovaným systémem LED diod.
Bronz z kategorie Event si odvážíme za loď kapitána Morgana, oceněnou již při POPAI CE AWARDS v loňském roce, kde získala hned několik cen včetně ocenění Absolutního vítěze soutěže. Jde o projekt s důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. V čele stojí originální design, kvalitní materiály a také důraz na detaily provedení a funkčnost.
Na všechny kategorie, ve kterých se soutěžilo, včetně jejich vítězů se můžete podívat tady.
Do soutěže, která se koná od roku 1962, bylo přihlášeno 396 prací z celé Evropy. Letošním ziskem tří cen navazujeme na úspěch z loňského roku, kdy jsme v Paříži získali dvě ocenění, jedno zlaté a jedno stříbrné.
Děkujeme!
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This