Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Jarní dávka čerstvého Pinterestu
Voda Natura proudí prodejnami Globus
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Dvou a čtyřpaletový ostrov cílí na lidi, jenž se zajímají o zdravý životní styl. „Patří sem sportovci, rodiny s dětmi, senioři či cestovatelé. Jsou to lidé, kteří v dnešní hektické době postrádají jistou přirozenost a kontakt s přírodou. Prostřednictvím vody Natura se jim snažíme tyto nedostatky vynahradit a souznění s venkovním světem navrátit,“ říká Martin Zelený, channel development manager z firmy Coca-Cola HBC, pod níž značka Natura spadá.
Kolemjdoucí si okamžitě povšimnou imitace řeky, která protéká skrz dvě skály zhotovené z kartonu. Naznačují, že voda pramení v Adršpašsko-teplických skalách, kde získává svou křišťálovou čistotu.
Fontánku doprovází reprodukovaný zvuk vodopádu a generátor bublinek, což zákazníkův dojem o průzračnosti vody podtrhuje. Technicky šlo o nejnáročnější část, kterou se nám podařilo vyřešit pomocí skleněné nádoby a k ní umístěnému čerpadlu, které zajišťuje koloběh vody.
Důraz na reálné a přírodní prvky
Aby si zákazník spojil propagovanou vodu se skálami, lesy a čistým vzduchem, kterým Adršpašsko oplývá, museli jsme najít vhodné spojení s reálným světem a přenést ho do prodejny.
Doprostřed vystavení jsme proto postavili skutečný, živý jehličnan, jenž perfektně dokresluje prostředí. Záměrně jsme ho zapustili přímo do stojanu, aby evokoval velikost a výšku skal, které ho obklopují.
Paletový ostrov Natura nabízí jak půllitrové láhve, tak láhve se sportovním uzávěrem, a dokonce i celé kartony. Uspokojí poptávku každého, kdo si přišel balenou vodu koupit. Zboží je vystaveno na paletovém ostrově obklopeném obrandovanou lepenkou, aby k němu měl zákazník lepší přístup.
Propojení s vícero kanály
Vystavení zapadá do celkového konceptu rozsáhlé kampaně, kterou se Natura snaží povědomí o své balené vodě rozšířit. Kromě podpory v místě prodeje se upoutávky objevují i v televizi, kině, outdooru a na internetu.
Dobře tak navazuje na tuto komunikaci a přináší přímo na prodejní plochu prvky, které zákazníci mohou znát odjinud. „Dochází tady k propojení nadlinkové i podlinkové komunikace, což je při budování povědomí o značce klíčové,“ dodává Martin Zelený.
Permanentní vystavení Natura láká nakupující v řetězcích Globus celý letošní podzim. Celkem bylo zhotoveno 15 kusů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY