Světelné regály pro Imperial Tobacco
Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové svě…
Globalshop Las Vegas – shoppercentrismus standardem
Český a evropský svět in-store komunikace má své limity dané regionem i mentalitou. Uvažuje ve vlastním kulturním a myšlenkovém rámci a i když je logicky nutné tento přístup přijímat a pracovat s ním, trendy nastolené za oc…
Euroshop 2014 – sci-fi realitou
Naše branže se nesmírně mění a rozvíjí. Jasným důkazem toho byl letošní maloobchodní veletrh Euroshop 2014, kterého se nás několik z DAGO teamu tradičně zúčastnilo a proto se s Vámi můžeme alespoň touto cestou podělit o naš…
Demo stěny na mobilní telefony v Electroworld
Naše světelné stěny na mobilní telefony jsou jako dětská skládačka. Pomocí několika kliků na ovladači je možné změnit jejich barvu, snadno lze zaměnit i logo značky. Úplné přestavení aktuální nabídky telefonů na prodejně je…
Nové LEGO světy: Pojďte si hrát!
Naše společnost vytvořila pro svého klienta LEGO do sítě hračkářství Bambule (na Slovensku Alltoys) unikátní instalaci světů LEGO pro malé i velké příznivce této světoznámé značky. První pilotní projekt byl právě instalován…
Sledujte DAGO novinky a hodnocení na Linked In !
Kdo dnes není na síti, jako by nežil. Proto jsme se rozhodli prezentovat DAGO na LinkedIn – největší profesionální síti světa.
Sociální sítě skýtají nevídaný potenciál firemní komunikace, a tak jsme se rozhodli zřídit si <...
POPAI Awards – nejvíce ocenění pro DAGO
Naše společnost získala mezi všemi přihlášenými soutěžícími nejvíce cen v letošní mezinárodní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS . Na slavnostním galavečeru jsme přebrali še…
Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Voda Natura proudí prodejnami Globus
![Natura_foto_1](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2020/11/Natura_foto_1-1-scaled.jpg)
Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.
Dvou a čtyřpaletový ostrov cílí na lidi, jenž se zajímají o zdravý životní styl. „Patří sem sportovci, rodiny s dětmi, senioři či cestovatelé. Jsou to lidé, kteří v dnešní hektické době postrádají jistou přirozenost a kontakt s přírodou. Prostřednictvím vody Natura se jim snažíme tyto nedostatky vynahradit a souznění s venkovním světem navrátit,“ říká Martin Zelený, channel development manager z firmy Coca-Cola HBC, pod níž značka Natura spadá.
Kolemjdoucí si okamžitě povšimnou imitace řeky, která protéká skrz dvě skály zhotovené z kartonu. Naznačují, že voda pramení v Adršpašsko-teplických skalách, kde získává svou křišťálovou čistotu.
Fontánku doprovází reprodukovaný zvuk vodopádu a generátor bublinek, což zákazníkův dojem o průzračnosti vody podtrhuje. Technicky šlo o nejnáročnější část, kterou se nám podařilo vyřešit pomocí skleněné nádoby a k ní umístěnému čerpadlu, které zajišťuje koloběh vody.
Důraz na reálné a přírodní prvky
Aby si zákazník spojil propagovanou vodu se skálami, lesy a čistým vzduchem, kterým Adršpašsko oplývá, museli jsme najít vhodné spojení s reálným světem a přenést ho do prodejny.
Doprostřed vystavení jsme proto postavili skutečný, živý jehličnan, jenž perfektně dokresluje prostředí. Záměrně jsme ho zapustili přímo do stojanu, aby evokoval velikost a výšku skal, které ho obklopují.
Paletový ostrov Natura nabízí jak půllitrové láhve, tak láhve se sportovním uzávěrem, a dokonce i celé kartony. Uspokojí poptávku každého, kdo si přišel balenou vodu koupit. Zboží je vystaveno na paletovém ostrově obklopeném obrandovanou lepenkou, aby k němu měl zákazník lepší přístup.
Propojení s vícero kanály
Vystavení zapadá do celkového konceptu rozsáhlé kampaně, kterou se Natura snaží povědomí o své balené vodě rozšířit. Kromě podpory v místě prodeje se upoutávky objevují i v televizi, kině, outdooru a na internetu.
Dobře tak navazuje na tuto komunikaci a přináší přímo na prodejní plochu prvky, které zákazníci mohou znát odjinud. „Dochází tady k propojení nadlinkové i podlinkové komunikace, což je při budování povědomí o značce klíčové,“ dodává Martin Zelený.
Permanentní vystavení Natura láká nakupující v řetězcích Globus celý letošní podzim. Celkem bylo zhotoveno 15 kusů.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY