Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu
Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit
novou láhev v moderním designu. Vystavení zdobí originální jutový pytel se směsí třech
voňavých bylin, které se používají při maceraci.
Vystavení představuje vedle přepracovaného designu láhve Fernetu Stock i novou příchuť
Honey. „Chtěli jsme maximálně zviditelnit novou podobu láhve, což se podařilo. Vystavení
splnilo naše interní očekávání, a navíc se setkáváme s velmi pozitivními ohlasy z trhu,“
vysvětluje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager ve společnosti Stock.
Při výrobě jsme použili kombinaci kartonu a plastu a do horní části regálu jsme umístili model
nově tvarované láhve, který prosvěcuje nafialovělá aura. Vystavení dominuje a lze ji vidět
z dálky. Láhve na vystavení stojí v kaskádovitém rozmístění, takže dobře vyniknou a
zákazníkům se snadněji odebírají.
Stylovým doplňkem je jutový pytel se třemi druhy sušených bylin, které se při výrobě likéru
používají. Nejenže vůně bylinek zpříjemňuje zákazníkům nákup, ale také upozorňuje
na přírodní složení Fernetu Stock.
Cílem je oslovit několik smyslů zákazníka naráz, a vytvořit tak multisenzorický zážitek. „Chtěli
jsme do vystavení zakomponovat byliny, abychom podtrhli čistě přírodní složení produktu,
které je jedním z hlavních pilířů komunikace značky,“ říká Dana Bičovská ze společnosti
Stock.
Vystavení během dvou měsíců naleznete ve 13 prodejnách řetězce Makro. Podobné
vystavení je k vidění také v 27 hypermarketech Albert ze skupiny Ahold.
Váš DAGO tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY