Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold

Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu
Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit
novou láhev v moderním designu. Vystavení zdobí originální jutový pytel se směsí třech
voňavých bylin, které se používají při maceraci.

Vystavení představuje vedle přepracovaného designu láhve Fernetu Stock i novou příchuť
Honey. „Chtěli jsme maximálně zviditelnit novou podobu láhve, což se podařilo. Vystavení
splnilo naše interní očekávání, a navíc se setkáváme s velmi pozitivními ohlasy z trhu,“
vysvětluje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager ve společnosti Stock.

Při výrobě jsme použili kombinaci kartonu a plastu a do horní části regálu jsme umístili model
nově tvarované láhve, který prosvěcuje nafialovělá aura. Vystavení dominuje a lze ji vidět
z dálky. Láhve na vystavení stojí v kaskádovitém rozmístění, takže dobře vyniknou a
zákazníkům se snadněji odebírají.

Stylovým doplňkem je jutový pytel se třemi druhy sušených bylin, které se při výrobě likéru
používají. Nejenže vůně bylinek zpříjemňuje zákazníkům nákup, ale také upozorňuje
na přírodní složení Fernetu Stock.

Cílem je oslovit několik smyslů zákazníka naráz, a vytvořit tak multisenzorický zážitek. „Chtěli
jsme do vystavení zakomponovat byliny, abychom podtrhli čistě přírodní složení produktu,
které je jedním z hlavních pilířů komunikace značky,“ říká Dana Bičovská ze společnosti
Stock.

Vystavení během dvou měsíců naleznete ve 13 prodejnách řetězce Makro. Podobné
vystavení je k vidění také v 27 hypermarketech Albert ze skupiny Ahold.

Váš DAGO tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This