Nová značka rumu Heffron připlula k zákazníkům na lodi

Třtinový rum Heffron má své místo v sortimentu české Palírny U Zeleného stromu už od roku 2019. Nyní na sebe Heffron upozorňuje v českých obchodech pomocí našeho netradičního paletového vystavení ve tvaru lodi a majáku.

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov.

Ovčák Éro šílí v obchodech po Brit Meaty Jerky

Ve spolupráci s českým výrobcem zvířecího krmiva VAFO Praha jsme představili nový psí snack Brit Meaty Jerky pomocí originálního permanentního vystavení. To bude ke zhlédnutí ve většině ze 75 zemí, kde společnost působí.

Big Shock vsadil na kreativní nabídku kompletního sortimentu

Značka Big Shock poprvé vystavila svůj kompletní sortiment na jednom místě, a to v rámci nového permanentního vystavení na prodejně Globus v Praze – Čakovicích. Kreativní endcap je kolektivním dílem společnosti Al-Namura a naší agentury.

Pětinásobné zlato z POPAI Awards

I letos se můžeme těšit z úspěchu na soutěži POPAI Awards, na kterých jsme uspěli s pěti realizacemi. Za vynikající realizaci bylo zvoleno vystavení se zubním kartáčkem Oral B.

Voda Natura proudí prodejnami Globus

Seznámit nakupující s balenou vodou Natura a upozornit na její rebranding má nový paletový ostrov pro společnost Coca-Cola HBC. Ten zapadá do široké kampaně s podobným cílem. Čistotu vody z Adršpachu lidem ukazuje pomocí bublající vody mezi skalami a živého jehličnanu uprostřed.

Krize nám pomohla k vnitřní proměně

Zdá se, že téma současné krize nás hned tak neopustí. Slyšíme o něm ze všech stran, a místo abychom se soustředili především na práci, bez přestání řešíme, co přijde. V Dagu jsme se rozhodli přistoupit k této krizi pozitivně a proaktivně. Provedli jsme...

Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě

Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.

Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními

Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru unikátní publikace se zabývá In-store komunikační problematikou na úrovni značek, sortimentních kategorií i celých prodejních prostředí, dále pak nákupním chováním, tvorbou, implementací a vyhodnocováním účinnosti komunikace v místě prodeje. „V knize čerpáme z širokého spektra praktických a teoretických znalostí, které jsou v této oblasti marketingu k dispozici. V řadě kapitol odkazujeme také na praktické příklady a projekty, na nichž jsme se s Dagem podíleli,“ upřesňuje Daniel Jesenský. Kniha si již vysloužila pozitivní ohlasy od předních odborníků: „Publikace podává zasvěceně komplexní přehled problematiky In-store marketingové komunikace zařazené do širších souvislostí komerčních komunikací,“ uvedla Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti. Kladně ji hodnotí i vedoucí katedry marketingu FPH VŠE Miroslav Karlíček: „Kromě praktických návodů, jak v místě prodeje komunikovat, v knize najdete i hlubší teoreticky vhled, který ocení ti, kdo chtějí danou problematiku mistrovsky zvládat, nebo se jí zabývat na akademické půdě.” Názorem na knihu přispěl také General Manager Henkel AC CZ/SK Ing. Richard Krejčí: „Je to pozoruhodné dílo, které napomáhá vyřešit dva klíčové úkoly – využití prodejního místa k marketingové komunikaci značky, výrobku či služby a přesvědčení zákazníka v klíčovém okamžiku jeho rozhodování. Kniha je bez nadsázky skvělým studijním materiálem a má široké využití při řešení a implementaci konkrétních praktických úkolů.

V knize lze nalézt komplexní soubor praktických a teoretických východisek a postupů pro tvorbu a vyhodnocování in-store komunikačních řešení. „Jde o ucelený soubor znalostí, na nichž zakládáme svou práci, a z nichž vychází také náš shoppercentrický přístup DAGO CIS (Complex In-Store Solution),“ doplňuje Daniel Jesenský. Publikaci Marketingová komunikace v místě prodeje vydává nakladatelství Grada a již nyní je možné ji zakoupit v eshopu.
Přejeme příjemné a inspirativní čtení.
Váš DAGO team

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This