Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší

Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.

Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru unikátní publikace se zabývá In-store komunikační problematikou na úrovni značek, sortimentních kategorií i celých prodejních prostředí, dále pak nákupním chováním, tvorbou, implementací a vyhodnocováním účinnosti komunikace v místě prodeje. „V knize čerpáme z širokého spektra praktických a teoretických znalostí, které jsou v této oblasti marketingu k dispozici. V řadě kapitol odkazujeme také na praktické příklady a projekty, na nichž jsme se s Dagem podíleli,“ upřesňuje Daniel Jesenský. Kniha si již vysloužila pozitivní ohlasy od předních odborníků: „Publikace podává zasvěceně komplexní přehled problematiky In-store marketingové komunikace zařazené do širších souvislostí komerčních komunikací,“ uvedla Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti. Kladně ji hodnotí i vedoucí katedry marketingu FPH VŠE Miroslav Karlíček: „Kromě praktických návodů, jak v místě prodeje komunikovat, v knize najdete i hlubší teoreticky vhled, který ocení ti, kdo chtějí danou problematiku mistrovsky zvládat, nebo se jí zabývat na akademické půdě.” Názorem na knihu přispěl také General Manager Henkel AC CZ/SK Ing. Richard Krejčí: „Je to pozoruhodné dílo, které napomáhá vyřešit dva klíčové úkoly – využití prodejního místa k marketingové komunikaci značky, výrobku či služby a přesvědčení zákazníka v klíčovém okamžiku jeho rozhodování. Kniha je bez nadsázky skvělým studijním materiálem a má široké využití při řešení a implementaci konkrétních praktických úkolů.

V knize lze nalézt komplexní soubor praktických a teoretických východisek a postupů pro tvorbu a vyhodnocování in-store komunikačních řešení. „Jde o ucelený soubor znalostí, na nichž zakládáme svou práci, a z nichž vychází také náš shoppercentrický přístup DAGO CIS (Complex In-Store Solution),“ doplňuje Daniel Jesenský. Publikaci Marketingová komunikace v místě prodeje vydává nakladatelství Grada a již nyní je možné ji zakoupit v eshopu.
Přejeme příjemné a inspirativní čtení.
Váš DAGO team

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This