DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru unikátní publikace se zabývá In-store komunikační problematikou na úrovni značek, sortimentních kategorií i celých prodejních prostředí, dále pak nákupním chováním, tvorbou, implementací a vyhodnocováním účinnosti komunikace v místě prodeje. „V knize čerpáme z širokého spektra praktických a teoretických znalostí, které jsou v této oblasti marketingu k dispozici. V řadě kapitol odkazujeme také na praktické příklady a projekty, na nichž jsme se s Dagem podíleli,“ upřesňuje Daniel Jesenský. Kniha si již vysloužila pozitivní ohlasy od předních odborníků: „Publikace podává zasvěceně komplexní přehled problematiky In-store marketingové komunikace zařazené do širších souvislostí komerčních komunikací,“ uvedla Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti. Kladně ji hodnotí i vedoucí katedry marketingu FPH VŠE Miroslav Karlíček: „Kromě praktických návodů, jak v místě prodeje komunikovat, v knize najdete i hlubší teoreticky vhled, který ocení ti, kdo chtějí danou problematiku mistrovsky zvládat, nebo se jí zabývat na akademické půdě.” Názorem na knihu přispěl také General Manager Henkel AC CZ/SK Ing. Richard Krejčí: „Je to pozoruhodné dílo, které napomáhá vyřešit dva klíčové úkoly – využití prodejního místa k marketingové komunikaci značky, výrobku či služby a přesvědčení zákazníka v klíčovém okamžiku jeho rozhodování. Kniha je bez nadsázky skvělým studijním materiálem a má široké využití při řešení a implementaci konkrétních praktických úkolů.

V knize lze nalézt komplexní soubor praktických a teoretických východisek a postupů pro tvorbu a vyhodnocování in-store komunikačních řešení. „Jde o ucelený soubor znalostí, na nichž zakládáme svou práci, a z nichž vychází také náš shoppercentrický přístup DAGO CIS (Complex In-Store Solution),“ doplňuje Daniel Jesenský. Publikaci Marketingová komunikace v místě prodeje vydává nakladatelství Grada a již nyní je možné ji zakoupit v eshopu.
Přejeme příjemné a inspirativní čtení.
Váš DAGO team

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This