Origami jelen od Jägermeistera láká na podzimní atmosféru

Pro značku bylinného likéru Jägermeister jsme vytvořili netradiční a atraktivní vystavení s „origami“ jelenem. Je určeno pro podzimní akci českých prodejen řetězce Globus a slovenské Metro.
Společně se společností Remy Coin…

Letní zajímavosti z Pinterestu

Realizace a návrhy, které nás zaujaly a mohly by se líbit i vám.

Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Podporujeme děti i seniory

Na světě nejsme sami. Pomáhat je lidské a přirozené, zvlášť těm, kteří si sami pomoci nemohou. Rozhodli jsme se proto letos přispět částkou 250 000 Kč na několik projektů, které mají podle nás velký smysl a skutečně mohou p…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronz…

Retail Safari v Düsseldorfu

Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.

V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradiční…

Jaro přináší další výběr zajímavostí z Pinterestu

Příklady zajímavých a působivých realizací, které pomáhají budovat atmosféru v místě prodeje.
Tyto a mnoho dalších realizací naleznete jako vždy na 

Globalshop Las Vegas 2017: špičková tradiční řešení

25. ročník veletrhu Globalshop Las Vegas 2017 (www.globalshop.org) se letos nesl v duchu sloganu „Experience Defines You“, zákaznická zkušenost tak i zde byla již tradičně na prvním místě.

Oproti düsseldorfskému Euroshopu b…

LG trendy shopping v Alze

Společně se značkou elektroniky LG Electronics jsme vytvořili další zajímavý projekt. Na 42 metrech čtverečních v pražském Alza showroomu jsme se podíleli na plně funkčním shop in shopu prezentujícím hned několik typů produ…

Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram

Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.

Vystavení oslovovalo široké spektrum nakupujících nad věkovou hranicí 18 let. „Naše vize spojovala tři požadavky: vytvořit in-store komunikační rovinu, která by v přeplněných obchodech zaujala, sdělovala hlavní poselství soutěže a zároveň vycházela z identity značky,“ rekapituluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist ve společnosti Mast-Jaegermeister.

Pětadvacet kusů této unikátní POP aplikace vzniklo v různých konfiguracích: regálová čela, dvoupaletí, i čtyřpaletí. K vidění byly v obchodních řetězcích Ahold, Globus a Tesco po celé České republice a také Slovensku.

Hodiny práce se vyplatily

Bezesporu nejpoutavějším prvkem vystavení byla holografická projekce jelena, která ho posouvá do virtuální reality. „Naše značka má ve svém jádru mimo jiné také inovativnost a snahu o podporu nových cest lovu nejlepších zážitků. Když jsme se proto setkali s hologramem, měli jsme jasno, že chceme tuto inovativní technologii do česko-slovenského retailu přinést,“ komentuje Lenka Horníková.

Jedná se o otočné lopatky opatřené řadou LED. Na ně se přenáší minutová videosmyčka. Modelace jelena zabrala nespočet hodin. Nemohli jsme použít živou předlohu. Jediným podkladem byl klíčový vizuál klienta. Při programování jsme si museli pohrát s každým detailem. Třeba jelenovy svaly na nohách, které se při jeho chůzi hýbou, stály hodně úsilí.

Kromě toho zákazníci objeví i další poutavé prvky. Z centrálního kruhu po stranách vykukují jelení hlavy, což je další způsob, jak zakomponovat klientův ústřední motiv. Zhotovili jsme je metodou gravírování, při které se do plexisklové desky vyryjí obrysy jelena a následným podsvícením se tyto linky zvýrazní. Důležitým atributem je rovněž vestavěný mrazák, z nějž může zákazník odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů.

Pevně věříme, že bude přibývat klientů, kteří budou chtít jít cestou inovací podobně jako u tohoto projektu. Celá aktivace poutala pozornost a u nakupujících vyvolávala pozitivní emoce. Uspěla i u odborníků, protože se stala absolutním vítězem POPAI Awards. A portál Místoprodeje.cz ji vybral nejen za nejlepší říjnovou realizaci, ale zvítězila i v jeho celoroční soutěži POP STAR. 

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This