Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
Vystavení pro Jägermeister ukázalo poprvé v české in-store komunikaci hologram
Příznivci oblíbeného alkoholického nápoje Jägermeister mohli od října soutěžit o 210 Xboxů a virtuální realitu. Povědomí o této akci zvýšil náš paletový ostrov, u kterého jsme jako klíčový prvek použili hologram.
Vystavení oslovovalo široké spektrum nakupujících nad věkovou hranicí 18 let. „Naše vize spojovala tři požadavky: vytvořit in-store komunikační rovinu, která by v přeplněných obchodech zaujala, sdělovala hlavní poselství soutěže a zároveň vycházela z identity značky,“ rekapituluje Lenka Horníková, Trade Marketing Channel Specialist ve společnosti Mast-Jaegermeister.
Pětadvacet kusů této unikátní POP aplikace vzniklo v různých konfiguracích: regálová čela, dvoupaletí, i čtyřpaletí. K vidění byly v obchodních řetězcích Ahold, Globus a Tesco po celé České republice a také Slovensku.
Hodiny práce se vyplatily
Bezesporu nejpoutavějším prvkem vystavení byla holografická projekce jelena, která ho posouvá do virtuální reality. „Naše značka má ve svém jádru mimo jiné také inovativnost a snahu o podporu nových cest lovu nejlepších zážitků. Když jsme se proto setkali s hologramem, měli jsme jasno, že chceme tuto inovativní technologii do česko-slovenského retailu přinést,“ komentuje Lenka Horníková.
Jedná se o otočné lopatky opatřené řadou LED. Na ně se přenáší minutová videosmyčka. Modelace jelena zabrala nespočet hodin. Nemohli jsme použít živou předlohu. Jediným podkladem byl klíčový vizuál klienta. Při programování jsme si museli pohrát s každým detailem. Třeba jelenovy svaly na nohách, které se při jeho chůzi hýbou, stály hodně úsilí.
Kromě toho zákazníci objeví i další poutavé prvky. Z centrálního kruhu po stranách vykukují jelení hlavy, což je další způsob, jak zakomponovat klientův ústřední motiv. Zhotovili jsme je metodou gravírování, při které se do plexisklové desky vyryjí obrysy jelena a následným podsvícením se tyto linky zvýrazní. Důležitým atributem je rovněž vestavěný mrazák, z nějž může zákazník odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů.
Pevně věříme, že bude přibývat klientů, kteří budou chtít jít cestou inovací podobně jako u tohoto projektu. Celá aktivace poutala pozornost a u nakupujících vyvolávala pozitivní emoce. Uspěla i u odborníků, protože se stala absolutním vítězem POPAI Awards. A portál Místoprodeje.cz ji vybral nejen za nejlepší říjnovou realizaci, ale zvítězila i v jeho celoroční soutěži POP STAR.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY