Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Whisky festival z vás udělá experta
![foto1_41](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2018/09/foto1_41.jpg)
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupem miniaturu kvalitní whisky a mohou se také poradit s whisky ambasadorem. Pro podporu festivalu v místech prodeje jsme pro Remy Cointreau připravili osobité paletové vystavení. Akce probíhá ve významných českých řetězcích do poloviny listopadu.
Český trh má whisky ve stále větší oblibě. Rémy Cointreau, která je distributorem a lídrem na českém trhu ve stále rostoucí kategorii whisky, připravila pro své zákazníky v řetězcích aktivitu zaměřenou na osobitou charakteristiku tohoto nejkomplexnějšího destilátu na světě. Hlavním cílem Whisky festivalu je představit spotřebitelům světově proslulé značky, vedle toho si zákazníci při nákupu jedné z vystavených whisky odnesou miniaturu 12leté whisky nebo prémiového bourbonu. Ve vybraných dnech jim ve výběru poradí whisky specialisté a do tabletu zaznamenají jejich zpětnou vazbu například k preferované značce. S těmi znalejšími si o jejich oblíbeném nápoji popovídají zasvěceněji. „Whisky festivalem pomocí autentického vystavení vtahujeme zákazníky do světa whisky, aby měli chuť dozvědět se o ní více. Whisky specialisté jsou proškoleni u našeho Whisky Brand Ambassadora, a mohou tak zákazníkům proaktivně poradit, jakou whisky zvolit pro dárek nebo na setkání s přáteli,“ vysvětluje podrobnosti aktivity Ivana Plevková, Trade Marketing Specialist Off-Trade Rémy Cointreau.
Whisky festival k prezentaci využívá paletové stání a kartonový stojan, který zákazníka na chvíli učiní „whisky expertem“. „Na bocích je uveden příběh výroby whisky, atmosféru umocňuje vzhled napodobující tradiční materiály, jako je kámen, dřevěný sud a měď,“ popisuje pojetí POP média Marek Končitík, obchodní ředitel naší společnosti. Do akce jsou zapojeny řetězce Ahold, Tesco, Globus a Makro, poslední den jejího trvání je 18. listopad. Třeba se také necháte při setkání s originálním vystavením okouzlit vystaveným romantickým mokem.
Váš DAGO team