Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil
Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.
Vystavení upozorňuje na letní spotřebitelskou soutěž, v níž zákazníci mohou vyhrát hybridní automobil a dalších 500 cen. „Naší snahou je cílové skupině, která je v tomto případě velmi široká, zatraktivnit a zpříjemnit nakupování. Proto jsme vystavení koncipovali tak, aby zapůsobilo nejen na milovníky radlerů, ale i na ty, kteří radler kupují pro někoho jiného a osloví je především atraktivní výhra,“ vysvětluje trade marketing manager Lukáš Maťko z Heinekenu Slovensko.
Podoba paletového ostrova vychází především z neměnného klíčového vizuálu. Horní části dominuje modrý světelný tunel, z nějž vyjíždí model automobilu a vyvolává tak pocit trojrozměrnosti. „Chtěli jsme, aby ostrov na prodejní ploše vyčníval mezi ostatními. Potřebovali jsme, aby bylo sdělení pro zákazníky na první pohled jasné a úderné a aby se do soutěže zapojili. S odstupem času pozorujeme, že se to díky vhodně propojeným interaktivním prvkům a živému designu podařilo,“ říká Ivana Krajčiová z Heinekenu Slovensko, která měla tento projekt na starosti.
Aby se ostrov na prodejní plochu vešel a vyhověl parametrům prodejny, není přístupný ze všech stran, jak to běžně bývá. Místo toho má neobvykle zadní stěnu, díky které zabírá méně místa. Velikosti plochy, kde se plechovky s radlerem vystavují, to však neubralo.
Technicky je tento permanentní ostrov uzpůsoben tak, aby ho bylo možné v případě potřeby rebrandovat. Jedná se o první vystavení s touto užitečnou funkcí, které se na slovenském trhu objevilo. Pokud se výrobce rozhodne, že chce marketingově podpořit jiný druh zboží, několika jednoduchými úkony lze dát vystavení jinou podobu, a to velmi levně a pohotově.
Paletový ostrov nyní láká zákazníky ve 20 vybraných prodejnách Tesco, například v Bratislavě, Nitře či Banské Bystrici. „Po instalaci do prodejen se setkáváme s různými reakcemi – od běžných, kdy si lidé zjišťují podrobnosti k soutěži, až po skeptičtější, kdy zákazník prohlásí: ‚My auto přece nikdy nevyhrajeme.‘ Faktem je, že vystavení poutá pozornost, nakupující ho nepřehlížejí a zastavují se u něj,“ doplňuje Lukáš Maťko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY