Elektrické zubní kartáčky Oral-B se v Alze „chlubí“ recenzemi zákazníků
Značka potřeb pro zubní hygienu Oral-B společnosti Procter & Gamble připravila pro zákazníky v showroomech Alza nové Shop in Shop vystavení elektrických kartáčků. To zaujme prémiovým provedením, které se kromě vzhledu a…
Pampers láká maminky interaktivním modulem
Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…
Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil
Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.
Vystavení upozorňuje na letní spotřebitelskou soutěž, v níž zákazníci mohou vyhrát hybridní automobil a dalších 500 cen. „Naší snahou je cílové skupině, která je v tomto případě velmi široká, zatraktivnit a zpříjemnit nakupování. Proto jsme vystavení koncipovali tak, aby zapůsobilo nejen na milovníky radlerů, ale i na ty, kteří radler kupují pro někoho jiného a osloví je především atraktivní výhra,“ vysvětluje trade marketing manager Lukáš Maťko z Heinekenu Slovensko.
Podoba paletového ostrova vychází především z neměnného klíčového vizuálu. Horní části dominuje modrý světelný tunel, z nějž vyjíždí model automobilu a vyvolává tak pocit trojrozměrnosti. „Chtěli jsme, aby ostrov na prodejní ploše vyčníval mezi ostatními. Potřebovali jsme, aby bylo sdělení pro zákazníky na první pohled jasné a úderné a aby se do soutěže zapojili. S odstupem času pozorujeme, že se to díky vhodně propojeným interaktivním prvkům a živému designu podařilo,“ říká Ivana Krajčiová z Heinekenu Slovensko, která měla tento projekt na starosti.
Aby se ostrov na prodejní plochu vešel a vyhověl parametrům prodejny, není přístupný ze všech stran, jak to běžně bývá. Místo toho má neobvykle zadní stěnu, díky které zabírá méně místa. Velikosti plochy, kde se plechovky s radlerem vystavují, to však neubralo.
Technicky je tento permanentní ostrov uzpůsoben tak, aby ho bylo možné v případě potřeby rebrandovat. Jedná se o první vystavení s touto užitečnou funkcí, které se na slovenském trhu objevilo. Pokud se výrobce rozhodne, že chce marketingově podpořit jiný druh zboží, několika jednoduchými úkony lze dát vystavení jinou podobu, a to velmi levně a pohotově.
Paletový ostrov nyní láká zákazníky ve 20 vybraných prodejnách Tesco, například v Bratislavě, Nitře či Banské Bystrici. „Po instalaci do prodejen se setkáváme s různými reakcemi – od běžných, kdy si lidé zjišťují podrobnosti k soutěži, až po skeptičtější, kdy zákazník prohlásí: ‚My auto přece nikdy nevyhrajeme.‘ Faktem je, že vystavení poutá pozornost, nakupující ho nepřehlížejí a zastavují se u něj,“ doplňuje Lukáš Maťko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY