Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi
Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...
Jedinečné kávové moduly zahajují spolupráci J.J.Darboven se sítí pekáren Martin
Na začátku unikátního projektu byla myšlenka na vybavení pekáren Martin moduly pro sortiment káv, které má v portfoliu společnost J.J.Darboven. Ta nás následně oslovila s prvním zadáním, čímž začal poměrně dlouhý, rozsáhlý a pracný projekt, který vyžadoval aktivní...
Kláštorná Kalcia komunikuje svoje benefity na ekologických POS nosičích
DAGO s.r.o. nadále pokračuje v dlouhodobé a úspěšné spolupráci s Kofola a.s. Nově se nakupující na českém i slovenském trhu mohou díky POS nosičům blíže seznámit s minerální vodou Kláštorná Kalcia z portfolia nápojů firmy Kofola. Tato minerální voda pramenící...
Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.
Vystavení upozorňuje na letní spotřebitelskou soutěž, v níž zákazníci mohou vyhrát hybridní automobil a dalších 500 cen. „Naší snahou je cílové skupině, která je v tomto případě velmi široká, zatraktivnit a zpříjemnit nakupování. Proto jsme vystavení koncipovali tak, aby zapůsobilo nejen na milovníky radlerů, ale i na ty, kteří radler kupují pro někoho jiného a osloví je především atraktivní výhra,“ vysvětluje trade marketing manager Lukáš Maťko z Heinekenu Slovensko.
Podoba paletového ostrova vychází především z neměnného klíčového vizuálu. Horní části dominuje modrý světelný tunel, z nějž vyjíždí model automobilu a vyvolává tak pocit trojrozměrnosti. „Chtěli jsme, aby ostrov na prodejní ploše vyčníval mezi ostatními. Potřebovali jsme, aby bylo sdělení pro zákazníky na první pohled jasné a úderné a aby se do soutěže zapojili. S odstupem času pozorujeme, že se to díky vhodně propojeným interaktivním prvkům a živému designu podařilo,“ říká Ivana Krajčiová z Heinekenu Slovensko, která měla tento projekt na starosti.
Aby se ostrov na prodejní plochu vešel a vyhověl parametrům prodejny, není přístupný ze všech stran, jak to běžně bývá. Místo toho má neobvykle zadní stěnu, díky které zabírá méně místa. Velikosti plochy, kde se plechovky s radlerem vystavují, to však neubralo.
Technicky je tento permanentní ostrov uzpůsoben tak, aby ho bylo možné v případě potřeby rebrandovat. Jedná se o první vystavení s touto užitečnou funkcí, které se na slovenském trhu objevilo. Pokud se výrobce rozhodne, že chce marketingově podpořit jiný druh zboží, několika jednoduchými úkony lze dát vystavení jinou podobu, a to velmi levně a pohotově.
Paletový ostrov nyní láká zákazníky ve 20 vybraných prodejnách Tesco, například v Bratislavě, Nitře či Banské Bystrici. „Po instalaci do prodejen se setkáváme s různými reakcemi – od běžných, kdy si lidé zjišťují podrobnosti k soutěži, až po skeptičtější, kdy zákazník prohlásí: ‚My auto přece nikdy nevyhrajeme.‘ Faktem je, že vystavení poutá pozornost, nakupující ho nepřehlížejí a zastavují se u něj,“ doplňuje Lukáš Maťko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY