Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO
Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…
Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády
Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…
Chuťovky z Pinterestu
Na obrázkovou sociální síť průběžně dáváme realizace, které stojí za pozornost.
https://www.pinterest.com/dagoPOPagency/original-pop-displays
Proh…
POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana
Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…
Whisky festival z vás udělá experta
Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…
Captain Morgan v novém plavidle
Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…
HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.
Vystavení upozorňuje na letní spotřebitelskou soutěž, v níž zákazníci mohou vyhrát hybridní automobil a dalších 500 cen. „Naší snahou je cílové skupině, která je v tomto případě velmi široká, zatraktivnit a zpříjemnit nakupování. Proto jsme vystavení koncipovali tak, aby zapůsobilo nejen na milovníky radlerů, ale i na ty, kteří radler kupují pro někoho jiného a osloví je především atraktivní výhra,“ vysvětluje trade marketing manager Lukáš Maťko z Heinekenu Slovensko.
Podoba paletového ostrova vychází především z neměnného klíčového vizuálu. Horní části dominuje modrý světelný tunel, z nějž vyjíždí model automobilu a vyvolává tak pocit trojrozměrnosti. „Chtěli jsme, aby ostrov na prodejní ploše vyčníval mezi ostatními. Potřebovali jsme, aby bylo sdělení pro zákazníky na první pohled jasné a úderné a aby se do soutěže zapojili. S odstupem času pozorujeme, že se to díky vhodně propojeným interaktivním prvkům a živému designu podařilo,“ říká Ivana Krajčiová z Heinekenu Slovensko, která měla tento projekt na starosti.
Aby se ostrov na prodejní plochu vešel a vyhověl parametrům prodejny, není přístupný ze všech stran, jak to běžně bývá. Místo toho má neobvykle zadní stěnu, díky které zabírá méně místa. Velikosti plochy, kde se plechovky s radlerem vystavují, to však neubralo.
Technicky je tento permanentní ostrov uzpůsoben tak, aby ho bylo možné v případě potřeby rebrandovat. Jedná se o první vystavení s touto užitečnou funkcí, které se na slovenském trhu objevilo. Pokud se výrobce rozhodne, že chce marketingově podpořit jiný druh zboží, několika jednoduchými úkony lze dát vystavení jinou podobu, a to velmi levně a pohotově.
Paletový ostrov nyní láká zákazníky ve 20 vybraných prodejnách Tesco, například v Bratislavě, Nitře či Banské Bystrici. „Po instalaci do prodejen se setkáváme s různými reakcemi – od běžných, kdy si lidé zjišťují podrobnosti k soutěži, až po skeptičtější, kdy zákazník prohlásí: ‚My auto přece nikdy nevyhrajeme.‘ Faktem je, že vystavení poutá pozornost, nakupující ho nepřehlížejí a zastavují se u něj,“ doplňuje Lukáš Maťko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY