Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Ikonické brambůrky Pringles v nových regálech jen tak nepřehlédnete
Značka Pringles se pouští do ještě výraznější vizibility. Jako první ji zaznamenají návštěvníci Global Free Shopu v Potůčkách a Brandově, kde má oblíbená značka Pringles nová permanentní prémiová vystavení.
Vánoční sumář: Jak si Dago poradilo se sezónními POS?
Předvánoční nákupní horečka láká spotřebitele k návštěvě kamenných prodejen, ve kterých nakupují dárky pro své nejbližší. Jak ale zazářit na zahlcených prodejních plochách?
Bez Zlatého Bažanta by Vánoce nestály za to! In-store aktivace na slovenském trhu
Kdyby šlo všechno snadno, Vánoce by nestály za to – to bylo motto sezonní kampaně ležáku Zlatý Bažant, se kterým oslovila publikum na slovenských prodejních plochách.
Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.
Vystavení upozorňuje na letní spotřebitelskou soutěž, v níž zákazníci mohou vyhrát hybridní automobil a dalších 500 cen. „Naší snahou je cílové skupině, která je v tomto případě velmi široká, zatraktivnit a zpříjemnit nakupování. Proto jsme vystavení koncipovali tak, aby zapůsobilo nejen na milovníky radlerů, ale i na ty, kteří radler kupují pro někoho jiného a osloví je především atraktivní výhra,“ vysvětluje trade marketing manager Lukáš Maťko z Heinekenu Slovensko.
Podoba paletového ostrova vychází především z neměnného klíčového vizuálu. Horní části dominuje modrý světelný tunel, z nějž vyjíždí model automobilu a vyvolává tak pocit trojrozměrnosti. „Chtěli jsme, aby ostrov na prodejní ploše vyčníval mezi ostatními. Potřebovali jsme, aby bylo sdělení pro zákazníky na první pohled jasné a úderné a aby se do soutěže zapojili. S odstupem času pozorujeme, že se to díky vhodně propojeným interaktivním prvkům a živému designu podařilo,“ říká Ivana Krajčiová z Heinekenu Slovensko, která měla tento projekt na starosti.
Aby se ostrov na prodejní plochu vešel a vyhověl parametrům prodejny, není přístupný ze všech stran, jak to běžně bývá. Místo toho má neobvykle zadní stěnu, díky které zabírá méně místa. Velikosti plochy, kde se plechovky s radlerem vystavují, to však neubralo.
Technicky je tento permanentní ostrov uzpůsoben tak, aby ho bylo možné v případě potřeby rebrandovat. Jedná se o první vystavení s touto užitečnou funkcí, které se na slovenském trhu objevilo. Pokud se výrobce rozhodne, že chce marketingově podpořit jiný druh zboží, několika jednoduchými úkony lze dát vystavení jinou podobu, a to velmi levně a pohotově.
Paletový ostrov nyní láká zákazníky ve 20 vybraných prodejnách Tesco, například v Bratislavě, Nitře či Banské Bystrici. „Po instalaci do prodejen se setkáváme s různými reakcemi – od běžných, kdy si lidé zjišťují podrobnosti k soutěži, až po skeptičtější, kdy zákazník prohlásí: ‚My auto přece nikdy nevyhrajeme.‘ Faktem je, že vystavení poutá pozornost, nakupující ho nepřehlížejí a zastavují se u něj,“ doplňuje Lukáš Maťko.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY