Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

Zahradnictví, na značky: Hodnocení pro Marketing & Media

Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď. Galerie POS realizací ukazuje, co funguje. Vybraná zahraniční vystavení pro časopis Marketing & Media ohodnotila naše PR koordinátorka Radka Hejduková.

Jsme národ zahrádkářů, tedy moje generace ještě ano, a našich rodičů určitě. Jsme ideální cílová skupina pro všechny hobbymarkety, zahradní centra a květinářství. Od dubna jsou nákupy — nebo možná spíše výlety — do zahradnictví skutečnou lahůdkou. Počínaje přeplněným parkovištěm, přes tlačenici u sazeniček zeleniny a prodíráním se za nejlepšími letničkami, až po fronty u pokladen. Přemýšlím, kde se v lidech ta touha, ta ambice mít vlastní výpěstek čehokoliv, bere. Zřejmě to v nás je ještě z pradávných dob. A následně to vynaložené úsilí končí nadúrodou cuket, které všichni nabízejí všem a nikdo je nechce.
 
Ale samozřejmě je obor zahradnických potřeb zboží jako každé jiné, a jeho specifičnost silných prodejů na jaře a v létě je něco, co musí obchodníci, a především marketéři zohlednit. Pro zahradní centra určitě funguje „word of mouth“ a pro samotné výrobce zahradního nářadí je následná prezentace v obchodě klíčová. Tedy vystavení musí být tak poutavé, že si říkáte, že ty zahradní nůžky opravdu musíte koupit, a že vaše stávající motyčka už také za moc nestojí.
 
Dalším klíčem k úspěchu je přehlednost a navigace — nikdo nechce trávit v obchodě deset minut jen hledáním struny do křovinořezu. A personál, to je alfa a omega. Můžete mít v plánu koupit jen nějakou malou, obyčejnou sekačku, a můžete odjíždět s nejmodernějším typem, akumulátorovou. Kromě tohoto prodejního a marketingového základu mohou jít prodejny dál, jejich potenciál je obrovský, lidé během covidu místo dovolených trávili čas na zahrádkách a balkonech. Jako národ utratíme ročně v hobbymarketech 30 miliard korun. Není to samozřejmě jen za zahradnické potřeby a vše okolo, ale i tak. Vůbec bych se nebála využít pop ‑up store konceptu, právě na jarní „nálet“ zákazníků toužících výhradně například po sazeničkách by to bylo ideální. Nabídnout posezení s kávou a občerstvením, aby si mohli „uťapaní“ zákazníci odpočinout a nabrat energii, rozmyslet, co ještě přikoupit. À propos, máte na sezonu všechno?
 
1. Kampaň a shop-in-shop Gardena 
Opravdu klobouk dolů před tím, jak kreativně přistoupila Gardena k in‑store podpoře svých výrobků. To je přesně ono, nebát se vystoupit z očekávaného provedení a provést zákazníky džunglí zahradnických potřeb a pomůcek vtipně a zábavně. Udělat stojan z palmy nebo expedičního džípu.
 
2. Vizuální identita Moss and Moor
Vysoko hodnotím také koncept obchodu a vizuální identity Moss and Moor, které ambiciózně naplňuje svůj claim, že je víc než zahradním centrem. Prostornost, vzdušnost, přehlednost uspořádání, relax zóna s kavárnou, tady máte pocit, že byste žádné nervózní a uspěchané nakupující ani potkat nemohli.
 
3. Stojany pro Kent & Stowe
Nejen nabídnout různé druhy zahradnického náčiní, ale také vysvětlit, proč vybrat zrovna to, či ono, a jak s ním pracovat, to je můj třetí favorit, Kent & Stove. Šikovné stojany a regálové systémy, které mají společného jmenovatele, přehlednost a usnadnění výběru pro nákup.
Hodnotila: Radka Hejduková, DAGO s.r.o.
Zdroj: Marketing & Media 21/2022
 
 
 
 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This