Stores 1/2020: Ocenění POP STAR měsíce ledna 2020 získala kampaň Endcap Dakar 2020
Zboží a prodej 3/2020: Vystavení láká holografickou projekcí na tradičním trhu
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Zboží a prodej 3/2020: POS a POP nemohou být sami vojáci v poli
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MAREKTING & MEDIA 10/2020: Jsou POS materiály zdrojem příjmu, nebo obratu?
BRANDS&STORIES 1/2020: Euroshop předvedl nejnovější technologie retailu
MAREKTING & MEDIA 10/2020: V Edece oslavíte i narozeniny
SIGN INVENTION NEWSLETTER 02/2020
MAREKTING & MEDIA 6/2020: Zmenšený bar pro Tullamore
Retail News, číslo 1-2/2020: Mast-Jaegermeister použil ve spolupráci s Dago poprvé v české in-store komunikaci hologram
Zboží a prodej 1/20: Jak do hlavy a srdce zákazníka
ZAP MAG 284: ŘÍZENÍ IN-STORE PROJEKTŮ ZEFEKTIVNÍ SOFTWARE
Koncem června připravila asociace POPAI CE seminář Retail Trouble Shaker. Jeho náplní byla osvěta k aktuálnímu trendu digitalizace procesů ve firmách, konkrétně efektivnímu využití softwarových systémů a programů, které pomáhají řídit in-store kampaně, in-store aplikace a další řešení v retailu.
Loading...