Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku.

Vytvořit vánoční POS médium pro klienta, jehož produkt je s vánočními svátky už neodmyslitelně propojený, je velkou výzvou a poctou zároveň. Pilsner Urquell na svátečně prostřený stůl patří stejně jako smažený kapr a bramborový salát. Proto vystavení na prodejní ploše musí přinést nakupujícím především radost a mimořádný zážitek.

Pro klienta jsme realizovali set obsahující jednopaletí, čtyřpaletí, a především nepřehlédnutelný shop-in-shop. Celý koncept vychází z designu produktového vánočního multipacku, který v tradiční tmavě zelené představuje skutečné budovy ze zasněžené Plzně. Právě do ní jsme zasadili sváteční realizaci s nejvíce dominujícím prvkem Jubilejní (pivovarské) brány.

„Vánoční vystavení využívá ikonické prvky pro Pilsner Urquell. Zároveň jsme chtěli nakupující vytrhnout z jejich stereotypů během nákupu tím, že jsme na části vystavení rozhýbali sníh uvnitř sněžítka, které je dominujícím prvkem shop-in-shopu,“ popisuje Jakub Suda, Junior Activation manager (Plzeňský Prazdroj).

Fungování sněžítka je založeno na technologii vnitřního dmychadla, které urychluje proud vzduchu. Ten následně rozhání sníh v podobě polystyrenových kuliček. „Pilsner Urquell sa snaží preniesť nádych Vianoc aj priamo na predajné plochy, aby tak podčiarkol sviatočnú atmosféru, a zároveň sa kupujúcim pripomenul. Sviatočné obdobie má jedinečné čaro pre spotrebiteľov, ktorí ho vnímajú ako príležitosť dopriať sebe a svojim blízkym prémiové produkty Pilsner Urquell. Z tohto dôvodu chceme ukázať prémiovosť produktu aj na samotnom vystavení na predajnej ploche,“ dodává Zuzana Gajová, Activation Specialist (Plzeňský Prazdroj Slovensko).

Úspěch v POPAI Awards 2023

S vánočním shop-in-shopem Pilsner Urquell jsme uspěli v soutěží POPAI Awards 2023, kde získal bronz v kategorii Ostatní /prototypy, vzorky/.

„Plzeňský Prazdroj je jedním z těch, kteří s každým dalším vystavením posouvají laťku výš a výš. Obzvlášť, když se jedná o jejich vlajkovou značku Pilsner Urquell. Finální podoba závisí na míře odvahy klienta a my jsme rádi, že zde jsme mohli být odvážní hodně. Je to ukázka jedinečné technologie, která dodala vánočnímu vystavení jakýsi punc vizionářství,“ říká Ľuboš Plačko, Project Manager DAGO.

Pin It on Pinterest

Share This