Mistoprodeje.cz: Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
MAM.cz: Velikonoční POS realizace lákají na beránka i rum
Velikonoce jsou pro obchodníky hned po Vánocích dalším obdobím, kdy mohou přijít s nápaditým vystavením.[pdf-embedder...
Marketing & Media 13/22: Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Naší velikonoční galerii vévodí hravost.
Mistoprodeje.cz: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.[pdf-embedder...
Marketing & Media 13/22: Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Naší velikonoční galerii vévodí hravost
Marketingovenoviny.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS: POS musí umět zaujmout, pobavit i edukovat
Z prodejen se stávají centra zábavy, společenského života i učení.
ZAP MAG3/22: Propagační materiály v místě prodeje jsou efektivní
POS a POP materiály se v několika posledních letech vyvinuly v mnoha ohledech.
Zboží a prodej 1-2/23: Nová éra retailu
Čtrnáctý ročník konference POPAI Fórum 2022 se po druhé za sebou uskutečnil v moderním multifunkčním centru O2 universum.