MAM.cz: Velikonoční POS realizace lákají na beránka i rum
Velikonoce jsou pro obchodníky hned po Vánocích dalším obdobím, kdy mohou přijít s nápaditým vystavením.[pdf-embedder...
Marketing & Media 13/22: Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Naší velikonoční galerii vévodí hravost.
Mistoprodeje.cz: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.[pdf-embedder...
Marketing & Media 13/22: Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Naší velikonoční galerii vévodí hravost
Marketingovenoviny.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. [pdf-embedder...
RETAIL NEWS: POS musí umět zaujmout, pobavit i edukovat
Z prodejen se stávají centra zábavy, společenského života i učení.
ZAP MAG3/22: Propagační materiály v místě prodeje jsou efektivní
POS a POP materiály se v několika posledních letech vyvinuly v mnoha ohledech.
POPAI.CZ: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Berounsky.denik.cz: Tři ukrajinské ženy našly práci hned čtvrtý den po příjezdu do Zdic
Julia (18), Iňa (33) a Aňa (33) přicestovaly do Zdic na začátku března a od čtvrtého dne již pracují v POP komunikační agentuře Dago. [pdf-embedder...
ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU
Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na úkor mnohde dlouhodobě uzavřené konkurence. Komunikace v místě prodeje je však stále součástí obchodů a musí se přizpůsobit aktuální nelehké situaci.