Retailnews.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.[pdf-embedder...
Retailnews.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Společnost Dago vyrábějící prostředky POS komunikace loni zaznamenala růst obratu v projektech z kartonu o 40 %. [pdf-embedder...
Mediar.cz: Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly.
Mistoprodeje.cz: Palírna U Zeleného stromu láká na nové příchutě rumu Heffron
Hned několik realizací pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu realizovala v posledních týdnech komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Dago se zaměřilo na lepenku a chystá stavbu nové haly
Dago se zaměřilo na lepenku a chystá stavbu nové haly.
POPAI.CZ: Palírna U Zeleného stromu ukazuje destilační varnu a láká na nové příchutě rumu Heffron
Hned několik realizací pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu realizovala v posledních týdnech komunikační agentura Dago.
MAM.CZ: Palírna U Zeleného stromu shop in shopy od agentury Dago
Ve vybraných prodejnách řetězců Makro a Kaufland či v duty free zóně na pražském letišti jsou vystaveny značky Stará myslivecká a řada nových příchutí rumů Heffron.[pdf-embedder...
Marketing & Media 9/22: Cannabis a design jsou vynikající spojení
Prodejci konopí si na prostředí dávají záležet.
MEDIAGURU.CZ: Popai: Jak vznikají nejúspěšnější in-store projekty
Seminář Popai CE se blíže věnoval nejúspěšnějším in-store projektům, které byly oceněny na nedávné akci Popai Awards.[pdf-embedder...
Marketingovenoviny.cz: Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. [pdf-embedder...
ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU
Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na úkor mnohde dlouhodobě uzavřené konkurence. Komunikace v místě prodeje je však stále součástí obchodů a musí se přizpůsobit aktuální nelehké situaci.