Zboží & Prodej 8/2018: Úspěch prodejny je závislý a stojí na třech hlavních pilířích – správném…
Zobrazit další příspěvky
Zboží & Prodej 7/2018: Obchodní prostory se musí vyvíjet a na pomoc v tomto ohledu přicházejí výrobci tohoto sortimentu.
Zobrazit další příspěvky
Marketing & Media 7/2018
Zobrazit další příspěvky Porotu zaujal český vláček i jelen.
MarketingSalesMedia 7/2018
Zobrazit další příspěvky Léto je plné barev a stejně tak vypadá i POS reklama na kosmetiku
Marketing & Media 7/2018
Zobrazit další příspěvky Chybí experti na digital.
Packing Herald 6/2018
Zobrazit další příspěvky Kvalita POP roste.
Brands & Stores 6/2018
Zobrazit další příspěvky BIG SHOCK! zve na dakarský adrenalin.
Zboží & Prodej 5/2018
Zobrazit další příspěvky Nákupní košíky a vozíky jsou vizitkou obchodníka.
ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU
Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na úkor mnohde dlouhodobě uzavřené konkurence. Komunikace v místě prodeje je však stále součástí obchodů a musí se přizpůsobit aktuální nelehké situaci.