Marekting & Media 35/2022: Místa, která chcete vidět
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Mistoprodeje.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler. [pdf-embedder...
Packagingherald.cz: Barvami hrající displeje lákají na Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler.
Svetbaleni.cz: V supermarketech se objevily nové pestrobarevné stojany na Birell Radler
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler, které vyrábí Plzeňský Prazdroj.[pdf-embedder...
Popai.cz: Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály zhotovené ve spolupráci s oblíbeným pivy Birell Radler. [pdf-embedder...
Mam.cz: Birell láká v prodejnách na dávku ovoce
Na rychlé uhašení žízně lákají nové POS materiály od společnosti Dago zhotovené ve spolupráci s oblíbenými nealko pivy Birell Radler.[pdf-embedder...
Packaging Herald 7-8/2022: Displej musí umět zaujmout
V oblasti in-store komunikačních prostředků POP/POS vévodí z hlediska materiálů vlnitá lepenka.
Mistoprodeje.cz: Rozhovor měsíce – Marek KONČITÍK: „Mým největším koníčkem je firma.“
Marek Končitík před dvěma lety jako nový jednatel společnosti Dago využil Covidu k totální restrukturalizaci firmy. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: ÚSPĚŠNÁ KAMPAŇ = SADA VÍCE P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Marketing & Media 30/22: Léto, pivo… Hodně piva!
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU
Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na úkor mnohde dlouhodobě uzavřené konkurence. Komunikace v místě prodeje je však stále součástí obchodů a musí se přizpůsobit aktuální nelehké situaci.