Popai.cz: Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Retail News 10/22: Nepřehlédnutelný vstup na Natury na slovenský trh
ro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. [pdf-embedder...
M&M 41/2022: Místa, jež najdete po čichu
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Mistoprodeje.cz: Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o správné péči o chrup a zaměřuje se na osobní rozvoj a sebevědomí dětí.[pdf-embedder...
Popai.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze.
Miestopredaja.sk: Dago získalo zlato v súťaži POPAI AWARDS PARIS
Prestížna európska súťaž POPAI Awards Paris pozná svojich víťazov.
Miestopredaja.sk: O neprehliadnuteľný vstup Natury na slovenský trh sa postarala agentúra Dago
Na uvedenie pramenitých vôd značky Natura na slovenský trh sa spoločnosť Coca-Cola HBC rozhodla využiť predajnú plochu reťazca Tesco. O zviditeľnenie Natury sa postarala spoločnosť Dago. [pdf-embedder...
Marekting & Media 39/22: Dago získalo zlato v POPAI Awards Paris
Dago získalo zlato v prestižní evropské soutěži POPAI Awards Paris.
Zboziaprodej.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI Awards Paris
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris, která oceňuje nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace, ocenila i českou firmu. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze.
Zboží a prodej – speciál: Čerpačka by měla mít osobitou tvář
Jakmile řidiči dotankují pohonné hmoty, automaticky zamíří k pokladně, a tudíž se ocitnou v obchodě čerpačky. O tom, zda v něm pouze zaplatí a rychle zmizí, nebo stráví nějaký čas navíc, rozhoduje celá řada proměnných.