POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Frisco Night láká stojanem na noční život
Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
![Získali jsme zlato.](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2022/09/Gold-winner.png)
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
I my jsme jednu – a to rovnou zlatou – sošku získali. V kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje jsme uspěli s projektem Domácí kavárna, který jsme realizovali pro společnost Nestlé.
Shop in shop přehledně prezentoval kompletní nabídku káv značek Starbucks a Nescafé Dolce Gusto. Čisté provedení a kombinace prvotřídních materiálů zaujme na první pohled. Vystavení je také doplněno o reálný prvek – zdobí jej jutový pytel plný kávových zrnek, který přímo zve k vypití šálku horkého nápoje.
Že se projekt Domácí kavárna povedl, značí i to, že v loňském roce vyhrál také první místo v kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021.
Děkujeme porotě, společnosti Nestlé za příležitost a také všem kolegům v Dagu, kteří se na realizaci podíleli.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY