Rémy Cointreau Whiskey POP
Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho z…
Nové POP stojany Tassimo
Vítězství stojanu Tassimo v oborové soutěti POPAI Awards 2012 bylo pro nás výzvou k navržení a nasledné výrobě a implementaci nové verze menšího podlahového stojanu o půdorysu 1/4 palety. Zadavatelem projektu byla společnos…
Promostolky Sommersby pro Budvar
Promostolky připomínající dubový sud s jabloní, motiv, který provází alkoholický cider Sommersby, které navrhla a vyrobila naše společnost, přilákaly k ochutnání zhruba devět tisíc lidí a celkem se vypilo dva a půl tisíce l…
Přijmeme schopného konstruktéra
Přijmeme do našeho vývojového teamu schopného konstruktéra. V případě zájmu o tuto pozici kontaktujte Martina Vorla na e-mailu martin.vorel@dago.cz.
Náplň práce:
- návrh a realizace konstrukčních řešení reklamních…
„Český svět grilování“ pro Bongrain
K létu patří grilování, a proto se Povltavské mlékárny (Bongrain) rozhodly nakupujícím ve spolupráci s naší společností přípravu takové akce co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit. Na jednom místě v rámci tematického promokout…
DEMO jednotka Philips beauty
Naše společnost vytvořila pro produkty Philips permanentní demo jednotky pro podporu prodeje, na kterých jsou vystaveny reálné produkty s patřičným zabezpečením tak, aby s nimi potenciální zákazníci mohli pohodlně manipulov…
Akční čelo Nescafe Dolce Gusto
Naše společnost navrhla a implementovala pro svého klienta Nestlé další projekt, který zohledňuje pravidla zákaznického rozhodování. Jedná se o prémiová POP akční čela (end cup) pro značku NESCAFÉ® Dolce Gusto®, která jsou…
Parazitní displeje Burn a Monster
Společnost Coca-Cola, zastoupená marketingovým manažerem Ondřejem Balvínem, realizovala ve spolupráci s námi v předešlém měsíci sadu nových POP materiálů pro své značky energydrinků Monster a Burn pro prodejny TESCO. Návrh…
Exkluzívní promostolky Timotei
Naše společnost navrhla a následně vyrobila pro svého zákazníka Unilever promostolky Timotei v originálním designu. Celkově netradiční pojetí promostolku využívá pro dosažení výjimečné vizuální atraktivity na promoakcích kl…
SLAVÍME 20 LET NA TRHU
Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky…
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
I my jsme jednu – a to rovnou zlatou – sošku získali. V kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje jsme uspěli s projektem Domácí kavárna, který jsme realizovali pro společnost Nestlé.
Shop in shop přehledně prezentoval kompletní nabídku káv značek Starbucks a Nescafé Dolce Gusto. Čisté provedení a kombinace prvotřídních materiálů zaujme na první pohled. Vystavení je také doplněno o reálný prvek – zdobí jej jutový pytel plný kávových zrnek, který přímo zve k vypití šálku horkého nápoje.
Že se projekt Domácí kavárna povedl, značí i to, že v loňském roce vyhrál také první místo v kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021.
Děkujeme porotě, společnosti Nestlé za příležitost a také všem kolegům v Dagu, kteří se na realizaci podíleli.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY