Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronzem.
Nejvýše oceněný projekt v kategorii Nápoje, realizace pro značku Rajec a jejich kojeneckou vodu, u poroty zabodoval díky svému netradičnímu pojetí a zpracování, které mělo za cíl odpoutat zákazníky od prostředí obchodu a naladit je na pozitivní nostalgii dětského světa. Nákup vody byl díky tomu spjat s emocemi a příjemným zážitkem: „V dnešní době využívá in-store komunikaci prakticky každá společnost, retailové prostředí je přesycené. Paletový ostrov nám nejen přinesl navýšení prodejů po dobu akčního vystavení, ale setkal se s velmi kladným ohlasem i ze strany vedoucích prodejen. Ve většině případů chtěli sami vystavení prodloužit i po skončení akce. Díky tomu jsme zjistili, že POS skvěle fungovalo i bez akční ceny,“ dokládá úspěšnost vítězné realizace Jana Riegerová ze společnosti Kofola.

Účast na zahraničních soutěžích vnímáme jako možnost zjistit, jak si naše práce stojí v porovnání se světem, zda zvládáme následovat trendy. Nesmírně si ceníme, když získáme ocenění, a jsme vděčni našim klientům, že díky nim k tomu již pravidelně získáváme příležitost. Právě možnost porovnání se zahraničím vnímá jako benefit i Jana Riegerová z Kofoly, která se zúčastnila slavnostního vyhlášení v Paříži: „Ve srovnání se zahraničím je český i slovenský trh velmi silný v tvorbě i využívání POP aktivit. Asi také proto náš paletový ostrov tolik oslovil porotu a možná i díky tomu bude inspirací i pro ostatní země Evropy. Na soutěži jsme zjistili, že obecným materiálovým trendem poslední doby je karton, dá se s ním skvěle kouzlit a originálně komunikovat různé příběhy. Cílem je odlišit se od konkurence a co nejvíce zaujmout zákazníka, a to nejen vizuálně, neboť POP komunikace je pro zákazníka inspirací k okamžitému nákupnímu rozhodování.“
Ocenění si z Francie odvezly i naše další tři projekty. Bronzového indiána získaly realizace LG Electronics v kategorii Architektura komerčních interiérů, Oral-B společnosti Procter & Gamble v kategorii Digital – Material & Content a paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov v kategorii Events – Mass Market. Letošního 54. ročníku soutěže POPAI Awards Paris se celkem zúčastnilo 250 projektů z celého světa.
Děkujeme! Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This