Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur

Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...

Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro

Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...

Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny

DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronzem.
Nejvýše oceněný projekt v kategorii Nápoje, realizace pro značku Rajec a jejich kojeneckou vodu, u poroty zabodoval díky svému netradičnímu pojetí a zpracování, které mělo za cíl odpoutat zákazníky od prostředí obchodu a naladit je na pozitivní nostalgii dětského světa. Nákup vody byl díky tomu spjat s emocemi a příjemným zážitkem: „V dnešní době využívá in-store komunikaci prakticky každá společnost, retailové prostředí je přesycené. Paletový ostrov nám nejen přinesl navýšení prodejů po dobu akčního vystavení, ale setkal se s velmi kladným ohlasem i ze strany vedoucích prodejen. Ve většině případů chtěli sami vystavení prodloužit i po skončení akce. Díky tomu jsme zjistili, že POS skvěle fungovalo i bez akční ceny,“ dokládá úspěšnost vítězné realizace Jana Riegerová ze společnosti Kofola.

Účast na zahraničních soutěžích vnímáme jako možnost zjistit, jak si naše práce stojí v porovnání se světem, zda zvládáme následovat trendy. Nesmírně si ceníme, když získáme ocenění, a jsme vděčni našim klientům, že díky nim k tomu již pravidelně získáváme příležitost. Právě možnost porovnání se zahraničím vnímá jako benefit i Jana Riegerová z Kofoly, která se zúčastnila slavnostního vyhlášení v Paříži: „Ve srovnání se zahraničím je český i slovenský trh velmi silný v tvorbě i využívání POP aktivit. Asi také proto náš paletový ostrov tolik oslovil porotu a možná i díky tomu bude inspirací i pro ostatní země Evropy. Na soutěži jsme zjistili, že obecným materiálovým trendem poslední doby je karton, dá se s ním skvěle kouzlit a originálně komunikovat různé příběhy. Cílem je odlišit se od konkurence a co nejvíce zaujmout zákazníka, a to nejen vizuálně, neboť POP komunikace je pro zákazníka inspirací k okamžitému nákupnímu rozhodování.“
Ocenění si z Francie odvezly i naše další tři projekty. Bronzového indiána získaly realizace LG Electronics v kategorii Architektura komerčních interiérů, Oral-B společnosti Procter & Gamble v kategorii Digital – Material & Content a paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov v kategorii Events – Mass Market. Letošního 54. ročníku soutěže POPAI Awards Paris se celkem zúčastnilo 250 projektů z celého světa.
Děkujeme! Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This