POP Tullamore Dew do barů

Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…

POPAI awards 2012

Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…

Demo jednotky Samsung

Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…

Chráněné dílny

Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…

Nové fotostěny v ElectroWorld

Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…

Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA

Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.

Tvarem i konstrukčním řešením…

Prodejní demo jednotka Huawei

Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.

Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…

Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

Zlato s Kofolou na POPAI Awards Paris

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris jsme si za realizaci paletového ostrova pro značku Rajec přivezli společně s naším klientem Kofolou zlatou medaili. Naše tři další projekty byly oceněny bronzem.
Nejvýše oceněný projekt v kategorii Nápoje, realizace pro značku Rajec a jejich kojeneckou vodu, u poroty zabodoval díky svému netradičnímu pojetí a zpracování, které mělo za cíl odpoutat zákazníky od prostředí obchodu a naladit je na pozitivní nostalgii dětského světa. Nákup vody byl díky tomu spjat s emocemi a příjemným zážitkem: „V dnešní době využívá in-store komunikaci prakticky každá společnost, retailové prostředí je přesycené. Paletový ostrov nám nejen přinesl navýšení prodejů po dobu akčního vystavení, ale setkal se s velmi kladným ohlasem i ze strany vedoucích prodejen. Ve většině případů chtěli sami vystavení prodloužit i po skončení akce. Díky tomu jsme zjistili, že POS skvěle fungovalo i bez akční ceny,“ dokládá úspěšnost vítězné realizace Jana Riegerová ze společnosti Kofola.

Účast na zahraničních soutěžích vnímáme jako možnost zjistit, jak si naše práce stojí v porovnání se světem, zda zvládáme následovat trendy. Nesmírně si ceníme, když získáme ocenění, a jsme vděčni našim klientům, že díky nim k tomu již pravidelně získáváme příležitost. Právě možnost porovnání se zahraničím vnímá jako benefit i Jana Riegerová z Kofoly, která se zúčastnila slavnostního vyhlášení v Paříži: „Ve srovnání se zahraničím je český i slovenský trh velmi silný v tvorbě i využívání POP aktivit. Asi také proto náš paletový ostrov tolik oslovil porotu a možná i díky tomu bude inspirací i pro ostatní země Evropy. Na soutěži jsme zjistili, že obecným materiálovým trendem poslední doby je karton, dá se s ním skvěle kouzlit a originálně komunikovat různé příběhy. Cílem je odlišit se od konkurence a co nejvíce zaujmout zákazníka, a to nejen vizuálně, neboť POP komunikace je pro zákazníka inspirací k okamžitému nákupnímu rozhodování.“
Ocenění si z Francie odvezly i naše další tři projekty. Bronzového indiána získaly realizace LG Electronics v kategorii Architektura komerčních interiérů, Oral-B společnosti Procter & Gamble v kategorii Digital – Material & Content a paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov v kategorii Events – Mass Market. Letošního 54. ročníku soutěže POPAI Awards Paris se celkem zúčastnilo 250 projektů z celého světa.
Děkujeme! Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This