Jsme u vzniku rumové novinky Ron de Azur
Pro našeho dlouhodobého klienta STOCK Plzeň-Božkov jsme připravili set POP médií k uvedení panamského rumu s názvem Ron de Azur. Již na první pohled je jasné, že provedení POS materiálů předává zákazníkům mnohem více než jen informaci o výrobku. Láká je na výpravu do...
Ze soutěže SHOP! Awards Paris 2023 si odvážíme zlato a stříbro
Ve čtvrtek 15. června se na galavečeru v Paříži konalo slavnostní vyhlášení cen SHOP! Awards Paris, dříve POPAI Awards Paris. Naše nominované projekty – oba přihlášené do realizací vyrobených z kartonu – byly odbornou porotou ohodnoceny takto: zlato získalo vánoční...
Slovenský nealko trh obohatí novinka z Rajecké doliny
DAGO ve spolupráci s Kofola a.s. vdechuje na prodejních plochách život novým produktům značky pramenitých vod Rajec. Tradiční slovenské bylinky – sladkokyselý Rakytník, lahodný Měsíček a osvěžující Máta – se spojily s pravým čajem a přináší ještě intenzivnější chuť v...
Nový prémiový ležák Krušovice Bohém vstupuje do obchodů velkolepě
Heineken Česká republika, a.s. přichází na tradičně silný pivní trh s novinkou, a tou je prémiový ležák Krušovice Bohém. Už z jeho názvu je patrné, že řešení prezentace značky na prodejní ploše si žádalo kreativu a odvahu. Přenést do vystavení netradiční nápady,...
Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Ve spolupráci se společností Kofola a.s. jsme pro Royal Crown Colu připravili na prodejnách Albert a Globus POS nosiče, které nakupujícím umožní vychutnat si pohodu a klid jižanské Ameriky. Přenést se za oceán je možné nejen díky atraktivnímu a originálnímu vystavení...
Hotpointy Jägermeister fandí hokejovému mistrovství světa
Společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. nabízí fanouškům ledního hokeje možnost zpříjemnit si čekání na vyvrcholení hokejové sezóny. Oblíbená bylinná lihovina Jägermeister se nově prezentuje na prodejních plochách hypermarketů Albert, a to v rámci unikátních...
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Naše aktivace pro společnost Coca-Cola získala první místo v soutěži POP STAR o nejlepší projekt za měsíc únor. Vystavení, které jsme vytvořili u příležitosti soutěže Coca-Cola o lístky do Disneylandu či na pražský Comic-Con, u odborné poroty zaujalo nejvíce svým...
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
V letošním ročníku prestižních SHOP! France Awards (v minulých ročnících označeny jako POPAI Awards Paris) máme hned dvě želízka v ohni. Nominaci získal shop-in-shop Sensodyne Nourish, a to v kategorii Zdraví a léčiva (kartonové POS) a dále vánoční paletové vystavení...
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které jsme zhotovili ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se...
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
Spolupráce dvou ikonických značek, jakými jsou Coca-Cola a Marvel, si žádá něco výjimečného. K právě probíhající soutěži o zájezd do Marvel Avengers Campusu v Disneylandu Paris jsme pro Coca-Colu připravili hned několik vystavení pro český a slovenský trh.
Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit
![5d628fa96f427](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/09/5d628fa96f427.png)
Prodejci všemožných pomůcek se jim to právě proto snaží zpříjemnit alespoň zábavnou podporou prodeje ve formě interaktivních vystavení nebo nějakou výhodnou akcí. Tím si přitáhnou ještě více své klienty v těžkém konkurenčním prostředí.
Designéři POS materiálů se mohou kreativně vyřádit. Čím barevnější a nápaditější, tím lepší. Kartónové stojany mohou být ve tvaru sešitu, tužek, penálů, autobusů, škol a mnoha dalšího. Podle mě je možné na trhu zhlédnout určitě mnoho originálních kousků. U školáků je samozřejmě nutná podrobnější segmentace, a to zejména dle věku a pohlaví. Malé holčičky určitě uslyší a opravdu moc budou chtít novou aktovku s aktuálně „in“ princeznou, protože ji má kamarádka a ona ji musí mít také. Když se tak nestane, přijdou slzy, a to málo který rodič vydrží. Co by pro svou malou lásku neudělal.
Právě proto je nutná podpora prodeje a vypíchnutí se z přehršle nabízených batůžků, penálů, sešitů a tak podobně.
Když to totiž dítko v obchodě zahlédne, prodejce má z poloviny vyhráno.
Starší generace, a tím myslím středoškoláky či vysokoškoláky, tak štědré během této akce nejsou. Ty už myslí praktičtěji, většinou si pomůcky financují z vlastních zdrojů a přípravy do školy nejsou nijak velkolepé. U těchto zákazníků se bavíme spíše o základním vybavení jako jsou sešity a psací potřeby.
Dnešní moderní doba stále častěji zapojuje do výuky informační technologie. Tím se právě zmíněný segment dostává do ústraní. Desítky sešitů nahradí jeden tablet či počítač a psací potřeby k němu také nejsou nutné. Na vysokých školách je to už standard a myslím, že je otázka chvilky, kdy to tak bude i na středních školách.
Text: Anna Brůžková
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY