HP poutá hráče k hernímu oltáři
Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…
POPAI Masters Chicago
V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…
GlaxoSmithKline SIS v Globusu
Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…
Evropské POPAI Awards Paris – završili jsme vítězné tažení
Praha, Paříž, 19. června – POPAI Awards Paris mají své vítěze, do Česka putují jen dvě ocenění, obě pro naši společnost, jedno z nich společně s Mondelez, druhé s Rémy Cointreu Czech Republic. Soutěž POPAI AWARDS Paris se k…
3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU
Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…
In-store v Šanghaji a Pekingu
Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…
JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem
Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…
Baileys ve stylové vaně
Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…
Uspěli jsme v GLOBAL POPAI AWARDS
Na největším světovém retailovém veletrhu Globalshop v americkém Las Vegas byli právě vyhlášeni vítězové pátého ročníku POPAI Global Award…
Shanghai, Las Vegas a Paříž
Naše projekty, které uspěly v posledním ročníku POPAI Awards Czech Republic se právě utkávají s konkurencí z celého světa v hlavní evropské so…
Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit
![5d628fa96f427](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/09/5d628fa96f427.png)
Prodejci všemožných pomůcek se jim to právě proto snaží zpříjemnit alespoň zábavnou podporou prodeje ve formě interaktivních vystavení nebo nějakou výhodnou akcí. Tím si přitáhnou ještě více své klienty v těžkém konkurenčním prostředí.
Designéři POS materiálů se mohou kreativně vyřádit. Čím barevnější a nápaditější, tím lepší. Kartónové stojany mohou být ve tvaru sešitu, tužek, penálů, autobusů, škol a mnoha dalšího. Podle mě je možné na trhu zhlédnout určitě mnoho originálních kousků. U školáků je samozřejmě nutná podrobnější segmentace, a to zejména dle věku a pohlaví. Malé holčičky určitě uslyší a opravdu moc budou chtít novou aktovku s aktuálně „in“ princeznou, protože ji má kamarádka a ona ji musí mít také. Když se tak nestane, přijdou slzy, a to málo který rodič vydrží. Co by pro svou malou lásku neudělal.
Právě proto je nutná podpora prodeje a vypíchnutí se z přehršle nabízených batůžků, penálů, sešitů a tak podobně.
Když to totiž dítko v obchodě zahlédne, prodejce má z poloviny vyhráno.
Starší generace, a tím myslím středoškoláky či vysokoškoláky, tak štědré během této akce nejsou. Ty už myslí praktičtěji, většinou si pomůcky financují z vlastních zdrojů a přípravy do školy nejsou nijak velkolepé. U těchto zákazníků se bavíme spíše o základním vybavení jako jsou sešity a psací potřeby.
Dnešní moderní doba stále častěji zapojuje do výuky informační technologie. Tím se právě zmíněný segment dostává do ústraní. Desítky sešitů nahradí jeden tablet či počítač a psací potřeby k němu také nejsou nutné. Na vysokých školách je to už standard a myslím, že je otázka chvilky, kdy to tak bude i na středních školách.
Text: Anna Brůžková
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY