HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Zpátky do školy aneb Příležitost se vyřádit

Akce „back to school“ je oblíbená nejen u dětí školou povinných, ale zejména u obchodníků. Úspěch potomků ve škole je u většiny rodičů na prvním místě, a proto jsou ochotni investovat nemalé finanční částky právě do příprav k návratu do škol. Každý rodič může potvrdit, že zejména nástup do první třídy či prvního ročníku střední školy je velmi náročný jak psychicky, tak finančně.

Prodejci všemožných pomůcek se jim to právě proto snaží zpříjemnit alespoň zábavnou podporou prodeje ve formě interaktivních vystavení nebo nějakou výhodnou akcí. Tím si přitáhnou ještě více své klienty v těžkém konkurenčním prostředí.

Designéři POS materiálů se mohou kreativně vyřádit. Čím barevnější a nápaditější, tím lepší. Kartónové stojany mohou být ve tvaru sešitu, tužek, penálů, autobusů, škol a mnoha dalšího. Podle mě je možné na trhu zhlédnout určitě mnoho originálních kousků. U školáků je samozřejmě nutná podrobnější segmentace, a to zejména dle věku a pohlaví. Malé holčičky určitě uslyší a opravdu moc budou chtít novou aktovku s aktuálně „in“ princeznou, protože ji má kamarádka a ona ji musí mít také. Když se tak nestane, přijdou slzy, a to málo který rodič vydrží. Co by pro svou malou lásku neudělal.

Právě proto je nutná podpora prodeje a vypíchnutí se z přehršle nabízených batůžků, penálů, sešitů a tak podobně.

Když to totiž dítko v obchodě zahlédne, prodejce má z poloviny vyhráno.

Starší generace, a tím myslím středoškoláky či vysokoškoláky, tak štědré během této akce nejsou. Ty už myslí praktičtěji, většinou si pomůcky financují z vlastních zdrojů a přípravy do školy nejsou nijak velkolepé. U těchto zákazníků se bavíme spíše o základním vybavení jako jsou sešity a psací potřeby.

Dnešní moderní doba stále častěji zapojuje do výuky informační technologie. Tím se právě zmíněný segment dostává do ústraní. Desítky sešitů nahradí jeden tablet či počítač a psací potřeby k němu také nejsou nutné. Na vysokých školách je to už standard a myslím, že je otázka chvilky, kdy to tak bude i na středních školách.

Text: Anna Brůžková

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This