Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu

Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...

Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech

Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...

Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace

Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...

Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!

Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....

Nakoukněte pod pokličku DAGO zákulisí a pobavte se s námi

Jsme pracovně vytížení a připravujeme jedno vystavení za druhým. Kvalitně odvedená práce je pro nás prioritou, za stejně důležité ale považujeme vztahy mezi kolegy a příjemnou atmosféru. Jsme pro každou legraci a mezi povinnostmi se stíháme i dobře pobavit a dodat si...

Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?

Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením. Velikonoce si prostě výraznou prezentaci zaslouží! Podívejte se, jaké shop in shopy jsme pro naše klienty vytvořili.

Velikonoce pro celou rodinu

Velikonoce jsou již tradičně spojeny s vítáním jara, dodržováním lidových tradic, které jdou ruku v ruce s pečením beránků a dalších sladkých či slaných pochoutek. Na to jsme mysleli i při realizaci shop in shopu pro společnost Orkla, který představuje produkty značek Vitana a Hamé. Vesele vyzdobené vystavení pomáhá zákazníkům naladit se na atmosféru velikonočních svátků, a to díky reálným prvkům, jako jsou malované kraslice, pomlázky, mazance a květiny. Také jim připomíná, že jsou to svátky, kdy se setkává celá rodina.

„Velikonoce jsou období, kdy se každý snaží dodržovat lidové tradice. Patří mezi ně i tradiční pohoštění, do jehož přípravy se mnohdy zapojí celá rodina. Čtyři dny volna přímo lákají k vyzkoušení tradičních receptů. Z našeho vystavení by měl zákazník získat inspiraci k pečení – vše potřebné totiž nalezne na jednom místě,“ říká Barbora Hybnerová Shopper and Customer Marketing Specialist ze společnosti Orkla.

Vystavení, které je vyrobeno z kartonu a voštiny, prezentuje vše, co je k pečení potřeba – od koření, marmelád a kypřicích prášků přes různé druhy cukrů až po sladké polevy a další suroviny. Velikonočnímu shop in shopu dominuje barový pultík s fotografií rodiny, která podtrhuje rodinnou atmosféru těchto svátků.

Pro dospělé něco ostřejšího

Velikonoce také znamenají bohatou nadílku všemožných cukrovinek. Ale co s dospělými, kteří většinou sladkostem neholdují? Právě Velikonoce jsou jedním z nejdůležitějších období pro kategorii lihovin. A na to myslí vystavení prezentující celou rodinu Božkov Republica, včetně novinky Božkov Republice Honey, společnosti Stock Plzeň pod heslem „Vychutnejte si elegantní Velikonoce“.

S dvoupaletovým vystavením, které na první pohled zaujme elegantním černo-zlatým zhotovením, se mohou zákazníci setkat v prodejnách Kaufland. „Z mého pohledu byla na vystavení výborně využita plocha, kterou nám dal Kaufland k dispozici. Ve středu vystavení se nám skvěle podařilo navodit atmosféru k příležitosti Velikonoc, ale zároveň jsme zachovali jednotnou komunikační linku rodiny Božkov Republica, kterou používáme celoročně. V kombinaci s velkou zásobou produktů tedy splňuje toto vystavení aktivační i prodejní účely na jedničku,“ říká Dana Bičovská, Trade Marketing Manager Off Trade ze společnosti Stock Plzeň.

Dvoupaletí je vyrobeno z kombinace kartonu a koplastu a je doplněno o skutečné prvky. „Naše nové vystavení přitahuje zraky spotřebitelů nejen díky velké zásobě produktů, ale také na základě dobře vymyšlené nástavby, která umožňuje zásobu produktů ještě o něco navýšit a zároveň jsme střed využili pro dekorační zátiší v duchu Velikonoc. Velikonoční košíček, pomlázka a vajíčka zavěšená od vrchu vystavení evokují příchod jara a lákají k sobě oko zákazníka,“ doplňuje Dana Bičovská.

V rámci této kampaně DAGO připravilo pro prodejny Albert hotpoint ve stejných barvách, který je stejně jako dvoupaletí doplněn o skutečné prvky. Oba typy vystavení přehledně prezentují všechny příchutě Božkov Republica.

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This