Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Oživený model auta ovládl prodejny Tesco a Globus

Výrobce cukrovinek, žvýkaček a krmiv Mars nedávno představil kampaň pro žvýkačky Orbit a Airwaves s názvem „Dojeď svěží v novém autě!“. Na akci upozorňovala naše jednopaletová vystavení, která v prodejnách Tesco a Globus poutala pozornost hlavně modelem auta s interaktivními prvky.

Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?

Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením. Velikonoce si prostě výraznou prezentaci zaslouží! Podívejte se, jaké shop in shopy jsme pro naše klienty vytvořili.

Velikonoce pro celou rodinu

Velikonoce jsou již tradičně spojeny s vítáním jara, dodržováním lidových tradic, které jdou ruku v ruce s pečením beránků a dalších sladkých či slaných pochoutek. Na to jsme mysleli i při realizaci shop in shopu pro společnost Orkla, který představuje produkty značek Vitana a Hamé. Vesele vyzdobené vystavení pomáhá zákazníkům naladit se na atmosféru velikonočních svátků, a to díky reálným prvkům, jako jsou malované kraslice, pomlázky, mazance a květiny. Také jim připomíná, že jsou to svátky, kdy se setkává celá rodina.

„Velikonoce jsou období, kdy se každý snaží dodržovat lidové tradice. Patří mezi ně i tradiční pohoštění, do jehož přípravy se mnohdy zapojí celá rodina. Čtyři dny volna přímo lákají k vyzkoušení tradičních receptů. Z našeho vystavení by měl zákazník získat inspiraci k pečení – vše potřebné totiž nalezne na jednom místě,“ říká Barbora Hybnerová Shopper and Customer Marketing Specialist ze společnosti Orkla.

Vystavení, které je vyrobeno z kartonu a voštiny, prezentuje vše, co je k pečení potřeba – od koření, marmelád a kypřicích prášků přes různé druhy cukrů až po sladké polevy a další suroviny. Velikonočnímu shop in shopu dominuje barový pultík s fotografií rodiny, která podtrhuje rodinnou atmosféru těchto svátků.

Pro dospělé něco ostřejšího

Velikonoce také znamenají bohatou nadílku všemožných cukrovinek. Ale co s dospělými, kteří většinou sladkostem neholdují? Právě Velikonoce jsou jedním z nejdůležitějších období pro kategorii lihovin. A na to myslí vystavení prezentující celou rodinu Božkov Republica, včetně novinky Božkov Republice Honey, společnosti Stock Plzeň pod heslem „Vychutnejte si elegantní Velikonoce“.

S dvoupaletovým vystavením, které na první pohled zaujme elegantním černo-zlatým zhotovením, se mohou zákazníci setkat v prodejnách Kaufland. „Z mého pohledu byla na vystavení výborně využita plocha, kterou nám dal Kaufland k dispozici. Ve středu vystavení se nám skvěle podařilo navodit atmosféru k příležitosti Velikonoc, ale zároveň jsme zachovali jednotnou komunikační linku rodiny Božkov Republica, kterou používáme celoročně. V kombinaci s velkou zásobou produktů tedy splňuje toto vystavení aktivační i prodejní účely na jedničku,“ říká Dana Bičovská, Trade Marketing Manager Off Trade ze společnosti Stock Plzeň.

Dvoupaletí je vyrobeno z kombinace kartonu a koplastu a je doplněno o skutečné prvky. „Naše nové vystavení přitahuje zraky spotřebitelů nejen díky velké zásobě produktů, ale také na základě dobře vymyšlené nástavby, která umožňuje zásobu produktů ještě o něco navýšit a zároveň jsme střed využili pro dekorační zátiší v duchu Velikonoc. Velikonoční košíček, pomlázka a vajíčka zavěšená od vrchu vystavení evokují příchod jara a lákají k sobě oko zákazníka,“ doplňuje Dana Bičovská.

V rámci této kampaně DAGO připravilo pro prodejny Albert hotpoint ve stejných barvách, který je stejně jako dvoupaletí doplněn o skutečné prvky. Oba typy vystavení přehledně prezentují všechny příchutě Božkov Republica.

 

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This