Unikátní paletové vystavení pro Budvar
Pro svého zákazníka Budějovický Budvar, n.p., jsme vytvořili netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar. Kromě návrhu a výroby v rekordním čase jsme zajistili také instala…
Displeje Tassimo pro Kraft Foods
Naše společnost pro svého zákazníka Kraft Foods navrhla, vyrobila a na českém trhu v listopadu 2012 implementovala luxusní podlahové displeje Tassimo. Tyto POP stojany slouží k podpoře prodeje kávovarů Bosch a kávy Tassimo…
POP Tullamore Dew do barů
Při příležitosti uvedení nové lahve legendární irské whiskey Tullamore Dew a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem byla naše společnost oslovena distributorem této značky, společností STOCK Pl…
POPAI awards 2012
Ocenění v POPAI Awards 2012
Praha, 26. 11. 2012 – Do letošní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace POPAI Awards 2012 jsme přihlásili celkem sedm projektů. Tři z nich se staly vítězi kategorie,…
Demo jednotky Samsung
Společnost Samsung a její dceřiná agentura Cheil (zastoupená p. Kamilem Kaliszanem) ve spolupráci s naší společností zrealizovala v extrémně krátkém čase tři speciální demo jednotky pro prezentaci nejnovějších tabletů Galax…
Chráněné dílny
Naše společnost rozšířila v letošním srpnu spolupráci s organizacemi se statutem chráněná dílna. V kontextu našeho etického kodexu se snažíme pomoci handicapovaným občanům se níženou pracovní schopností, tedy těm, kteří maj…
Nové fotostěny v ElectroWorld
Nové in-store řešení fotostěn v ElectroWorld od Dago. Již několik měsíců naše společnost ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World, s.r.o., spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty…
Mobilní prodejní vozík KOLONÁDA
Pro svého klienta Kraft Foods jsme navrhli a vyrobili specifický prezentační stánek KOLONÁDA – mobilní prodejní vozík v retro stylu evokující dobu založení výroby tradičních oplatek Kolonáda.
Tvarem i konstrukčním řešením…
POP Jacobs – promo hrnky
Prostředky pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (www.jacobskronung.cz/hrnicky), běžící v termínu od 1. 7. 2012 do 31. 8. 2012.
Promoakce prob…
Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením. Velikonoce si prostě výraznou prezentaci zaslouží! Podívejte se, jaké shop in shopy jsme pro naše klienty vytvořili.
Velikonoce pro celou rodinu
Velikonoce jsou již tradičně spojeny s vítáním jara, dodržováním lidových tradic, které jdou ruku v ruce s pečením beránků a dalších sladkých či slaných pochoutek. Na to jsme mysleli i při realizaci shop in shopu pro společnost Orkla, který představuje produkty značek Vitana a Hamé. Vesele vyzdobené vystavení pomáhá zákazníkům naladit se na atmosféru velikonočních svátků, a to díky reálným prvkům, jako jsou malované kraslice, pomlázky, mazance a květiny. Také jim připomíná, že jsou to svátky, kdy se setkává celá rodina.
„Velikonoce jsou období, kdy se každý snaží dodržovat lidové tradice. Patří mezi ně i tradiční pohoštění, do jehož přípravy se mnohdy zapojí celá rodina. Čtyři dny volna přímo lákají k vyzkoušení tradičních receptů. Z našeho vystavení by měl zákazník získat inspiraci k pečení – vše potřebné totiž nalezne na jednom místě,“ říká Barbora Hybnerová Shopper and Customer Marketing Specialist ze společnosti Orkla.
Vystavení, které je vyrobeno z kartonu a voštiny, prezentuje vše, co je k pečení potřeba – od koření, marmelád a kypřicích prášků přes různé druhy cukrů až po sladké polevy a další suroviny. Velikonočnímu shop in shopu dominuje barový pultík s fotografií rodiny, která podtrhuje rodinnou atmosféru těchto svátků.
Pro dospělé něco ostřejšího
Velikonoce také znamenají bohatou nadílku všemožných cukrovinek. Ale co s dospělými, kteří většinou sladkostem neholdují? Právě Velikonoce jsou jedním z nejdůležitějších období pro kategorii lihovin. A na to myslí vystavení prezentující celou rodinu Božkov Republica, včetně novinky Božkov Republice Honey, společnosti Stock Plzeň pod heslem „Vychutnejte si elegantní Velikonoce“.
S dvoupaletovým vystavením, které na první pohled zaujme elegantním černo-zlatým zhotovením, se mohou zákazníci setkat v prodejnách Kaufland. „Z mého pohledu byla na vystavení výborně využita plocha, kterou nám dal Kaufland k dispozici. Ve středu vystavení se nám skvěle podařilo navodit atmosféru k příležitosti Velikonoc, ale zároveň jsme zachovali jednotnou komunikační linku rodiny Božkov Republica, kterou používáme celoročně. V kombinaci s velkou zásobou produktů tedy splňuje toto vystavení aktivační i prodejní účely na jedničku,“ říká Dana Bičovská, Trade Marketing Manager Off Trade ze společnosti Stock Plzeň.
Dvoupaletí je vyrobeno z kombinace kartonu a koplastu a je doplněno o skutečné prvky. „Naše nové vystavení přitahuje zraky spotřebitelů nejen díky velké zásobě produktů, ale také na základě dobře vymyšlené nástavby, která umožňuje zásobu produktů ještě o něco navýšit a zároveň jsme střed využili pro dekorační zátiší v duchu Velikonoc. Velikonoční košíček, pomlázka a vajíčka zavěšená od vrchu vystavení evokují příchod jara a lákají k sobě oko zákazníka,“ doplňuje Dana Bičovská.
V rámci této kampaně DAGO připravilo pro prodejny Albert hotpoint ve stejných barvách, který je stejně jako dvoupaletí doplněn o skutečné prvky. Oba typy vystavení přehledně prezentují všechny příchutě Božkov Republica.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY