Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením. Velikonoce si prostě výraznou prezentaci zaslouží! Podívejte se, jaké shop in shopy jsme pro naše klienty vytvořili.
Velikonoce pro celou rodinu
Velikonoce jsou již tradičně spojeny s vítáním jara, dodržováním lidových tradic, které jdou ruku v ruce s pečením beránků a dalších sladkých či slaných pochoutek. Na to jsme mysleli i při realizaci shop in shopu pro společnost Orkla, který představuje produkty značek Vitana a Hamé. Vesele vyzdobené vystavení pomáhá zákazníkům naladit se na atmosféru velikonočních svátků, a to díky reálným prvkům, jako jsou malované kraslice, pomlázky, mazance a květiny. Také jim připomíná, že jsou to svátky, kdy se setkává celá rodina.
„Velikonoce jsou období, kdy se každý snaží dodržovat lidové tradice. Patří mezi ně i tradiční pohoštění, do jehož přípravy se mnohdy zapojí celá rodina. Čtyři dny volna přímo lákají k vyzkoušení tradičních receptů. Z našeho vystavení by měl zákazník získat inspiraci k pečení – vše potřebné totiž nalezne na jednom místě,“ říká Barbora Hybnerová Shopper and Customer Marketing Specialist ze společnosti Orkla.
Vystavení, které je vyrobeno z kartonu a voštiny, prezentuje vše, co je k pečení potřeba – od koření, marmelád a kypřicích prášků přes různé druhy cukrů až po sladké polevy a další suroviny. Velikonočnímu shop in shopu dominuje barový pultík s fotografií rodiny, která podtrhuje rodinnou atmosféru těchto svátků.
Pro dospělé něco ostřejšího
Velikonoce také znamenají bohatou nadílku všemožných cukrovinek. Ale co s dospělými, kteří většinou sladkostem neholdují? Právě Velikonoce jsou jedním z nejdůležitějších období pro kategorii lihovin. A na to myslí vystavení prezentující celou rodinu Božkov Republica, včetně novinky Božkov Republice Honey, společnosti Stock Plzeň pod heslem „Vychutnejte si elegantní Velikonoce“.
S dvoupaletovým vystavením, které na první pohled zaujme elegantním černo-zlatým zhotovením, se mohou zákazníci setkat v prodejnách Kaufland. „Z mého pohledu byla na vystavení výborně využita plocha, kterou nám dal Kaufland k dispozici. Ve středu vystavení se nám skvěle podařilo navodit atmosféru k příležitosti Velikonoc, ale zároveň jsme zachovali jednotnou komunikační linku rodiny Božkov Republica, kterou používáme celoročně. V kombinaci s velkou zásobou produktů tedy splňuje toto vystavení aktivační i prodejní účely na jedničku,“ říká Dana Bičovská, Trade Marketing Manager Off Trade ze společnosti Stock Plzeň.
Dvoupaletí je vyrobeno z kombinace kartonu a koplastu a je doplněno o skutečné prvky. „Naše nové vystavení přitahuje zraky spotřebitelů nejen díky velké zásobě produktů, ale také na základě dobře vymyšlené nástavby, která umožňuje zásobu produktů ještě o něco navýšit a zároveň jsme střed využili pro dekorační zátiší v duchu Velikonoc. Velikonoční košíček, pomlázka a vajíčka zavěšená od vrchu vystavení evokují příchod jara a lákají k sobě oko zákazníka,“ doplňuje Dana Bičovská.
V rámci této kampaně DAGO připravilo pro prodejny Albert hotpoint ve stejných barvách, který je stejně jako dvoupaletí doplněn o skutečné prvky. Oba typy vystavení přehledně prezentují všechny příchutě Božkov Republica.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY